مقایسة اثر فاصله کانون توجه بیرونی بر اجرای تکلیف تعادلی پویا

مجید اکبری یزدی؛ مهدی سهرابی؛ امیر مقدم

دوره 2، شماره 3 ، مهر 1389

چکیده
  یکی از عوامل اثرگذار بر یادگیری و اجرای مهارت‌های حرکتی، توجه است و کانونی کردن آن یک روش برای افزایش بازدهی و یادگیری است. نتایج تحقیقات اخیر نشان داد که کانون توجه اجراکننده نقش مهمی بر اجرا و یادگیری مهارت‌های حرکتی دارد. هدف از این پژوهش، مقایسه اثر دستورالعمل کانون توجه بیرونی دور و نزدیک بر اجرای تکلیف تعادلی پویا بود. در این ...  بیشتر