اثربخشی تحریک جریان مستقیم فراجمجمه‌ای بر توجه مداوم دیداری دانش‌آموزان بیش‌فعال/نقص‌توجه ورزشکار

فرشته عموزاده؛ هادی مرادی؛ حسن غرایاق زندی؛ رضا رستمی؛ علی مقدم زاده

دوره 14، شماره 2 ، شهریور 1401، ، صفحه 17-33

https://doi.org/10.22059/jmlm.2021.325671.1586

چکیده
  مقدمه: اختلال نقص توجه و بیش‌فعالی (ADHD) در جمعیت عمومی و ورزشی رایج است. هدف از پژوهش حاضر، بررسی اثربخشی تحریک جریان مستقیم فرا جمجمه‌ای بر توجه مداوم دیداری دانش­ آموزان بیش‌فعال ورزشکار است.روش پژوهش:در این پژوهش از بین 79 دانش­ آموز ورزشکار دارای اختلال بیش­ فعال/نقص توجه تعداد 45 دانش ­آموز به شکل تصادفی انتخاب‌ و به سه گروه ...  بیشتر