1- اصلانخانی، محمدعلی. (1389 (."اثر آرایش تمرین (تداخل زمینهای) بر اکتساب، یادداری و انتقال تکالیف پیشبینی انطباقی با سرعتهای ثابت، افزایش و کاهش." نشریۀ رشد و یادگیری حرکتی، 6، ص: 45-21.
2- باقرزاده، فضلاله. طهماسبی بروجنی، شهزاد. شهبازی، مهدی. شیخ، محمود. (1383)."بررسی انتقال دو سویه در مهارت سرویس کوتاه بدمینتون از دست برتر به دست غیر برتر و برعکس." نشریه حرکت،21،ص: 50-45.
3- حمایتطلب،رسول. مرادی، علی. برومند، محمدرضا. فخرپور، رقیه. (1388)."اثر تداخل ضمنی بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارتهای سرویس والیبال (با تأکید بر تلفیق تمرینات مسدود و تصادفی)." فصلنامۀ رشد و یادگیری حرکتی _ ورزشی، 1،ص: 22-5.
4- راسخی، مهدی. یوسفی، بهرام . اقدسی، محمد تقی. (1388). "اثر تأثیر تمرینات مسدود و تصادفی بر عملکرد و یادداری مهارتهای پاس فوتبال." فصلنامه رشد و یادگیری حرکتی_ ورزشی، 1،ص: 92-76.
5- شریف نژاد، علی. بهرام، عباس. فرخی، احمد. (1384). "تاثیر بازداری پس گستر در شرایط تداخل زمینه ای." نشریه علوم حرکتی و ورزش،3،ص: 71-87.
6- عباس زاده،عباس، جمشیدی ناهید و نجفی کلبانی، مجید. (1390). "مقایسۀ سبکهای یادگیری دانشجویان پرستاری دانشکدۀ پرستاری رازی کرمان در سال 1387." گامهای توسعه در آموزش پزشکی،8، ص: 199-195.
7- عبدلی، بهروز. فارسی، علیرضا. اصلانخانی، محمدعلی. زمانی ثانی، سیدحجت. فتحی رضایی، زهرا. (1389). "تأثیر آرایش تمرین (تداخل زمینهای) بر اکتساب، یادداری و انتقال تکلیف پیشبینی زمانبندی انطباقی." رفتار حرکتی (پژوهش در علوم ورزشی)، 2،ص: 56-43.
9- لطف، آیناز. عطا، آزیتا. (1378). "تاثیر عوامل محیطی بر یادگیری و رفتار در محیطهای آموزشی (ابتدایی) در شهر." مدیریت شهری ،6، ص: 90- 73 .
10- مختاری، پونه. شجاعی، معصومه. دانا، امیر. (1386). "تأثیر تمرین مشاهدهای بر یادگیری مهارت سرویس بلند بدمینتون با تأکید بر نقش میانجیگری خودکارآمدی." نشریۀ حرکت، 32، ص: 117-131.
11- مردمی، کریم. دلشاد، مهسا. (1389). "محیط یادگیری انعطافپذیر." نشریۀ علمی پژوهش انجمن علمی معماری و شهرسازی ایران، 1، ص:118-109.
12- مگیل، ریچارد ای. (1380). "یادگیری حرکتی، مفاهیم و کاربردها."ترجمۀ سید محمدکاظم واعظ موسوی و معصومه شجاعی، تهران، بامداد کتاب، ص:345.
13-هادوی، فرید. فراهانی، ابوالفضل. یزدانی، علیرضا. (1391)."فیزیولوژی کاربردی بدمینتون." تهران، انتشارات حقی، ص:43.
14- همایونی، علیرضا. (1380). "بررسی رابطۀ بین سبکهای یادگیری و سبکهای شناختی و نقش آن در انتخاب رشته تحصیلی دانشآموزان سال اول دبیرستان گروههای علوم ریاضی و انسانی." پایاننامۀ کارشناسیارشد دانشگاه تربیت معلم تهران.ص: 32.
15- Afsanepurak SA, Karimiyani N, Moradi J, Safaei M. (2012) "The Effect of Blocked, Random, and Systematically Increasing Practice on learning of Different Types of Basketball Passes". European Journal of Experimental Biology; 2(6),PP: 2397-2402.
16- Black Charles B, Wright David L. (2000) "Can observational practicefacilitate error recognition and movement production?" Research quarterly forexercise and sport; 7(4),PP: 331-339.
17- Brady, F. (1998). "A theoretical and empirically review of the contextual interference effect and the learning of motor skills." Quest journal, 50,PP:266-293.
19- Clark S, Tremblay F, Ste–Marie D.(2004) "Differential modulation ofcorticospinal excitability during observation, mental imagery and imitation of handactions." Journal of Neuropsychologia, 42, PP: 105-112.
20- Ding, H., Sun, H., Chen, A. (2011). "Gender, BMI, values, and learning in physical education: A study on Chinese middle schoolers." Journal of Learning and Individual Differences, 21, PP:771-778.
.
22- Filimon F, Hagler N, and Martin I.(2007) "Humancortical representations for reaching: mirror neurous for execution, observationand imagery."Journal of Neuroimages, 37, PP:1315-1328.
23- Ghasemi N, Fathi-Ashtiani A, Raeesi F(2009). "Attribution styles and converging-diverging learning styles in depressed and non-depressed students." Journal of Behavioral Sciences, 3,PP: 7-8.
24- Goode S. Magill RA.(1986) "Contextual interference effects in learningthree badminton serves." Research Quarterly for exercise and sport, 37, PP: 308-314.
25- Hakan Okay H. (2012). "The Relations between Academic Achievement in Field Lessons and Learning Styles of Music Teacher Candidates." Procedia - Social and Behavioral Sciences journals, 51, PP: 193-197.
26- Kalbasi, S. Naseri, M. Sharifzadeh, GH. And Ppoorsafar, A. (2008)."Medicalstudent, learning styles in Birjand Medical University." Journal of Developmentel steps in Medical Education, 6, PP: 10-16.
27- Kayes DC.(2005) "Internal validity and reliability of Kolb’slearning style inventory version 3." Journal of Business & Psychology , 20, PP:15-27.
29- Maslovat D, Nicol J, Hodges Olav E, Krigolson Todd C.(2010) "Observational practice benefits are limited to perceptual improvements inthe acquisition of a novel coordination skill." Journal of Experimental Brain Research, 204, PP:119-130.
30- Munzert J, Zentgraf K, Stark R, and Vaitl D. (2008) "Neural activationin cognitive motor processes: comparing motor imagery and observation ofgymnastic movements." Experimental brain research, 188, PP: 437-444.
31- Pollatou E, Michalopoulou A, Taxild Aries K (1995). "Effects ofblocked and random practice schedules in learning three basketball skills." Exercise and society Journal of Sport Sciences, 23,PP: 41-45.
32- TahmasebiBoroujeni SH, Shahbazi M.(2012) "The Study of Bilateral Transfer of Badminton Short Serve Skill of Dominant Hand to Non- Dominant Hand and Vice Versa". Procedia Social and Behavioral Sciences journal, 5, PP:3127–3130.