مقایسة اثربخشی آموزش سنتی و TGFU بر شایستگی ادراک‌شده، مشارکت ورزشی و یادگیری مهارت‌های بسکتبال دانش‌آموزان 10 تا 12 ساله

احسان زارعی محمودآبادی؛ حمیدرضا طاهری تربتی؛ مهدی سهرابی

دوره 16، شماره 4 ، دی 1403، ، صفحه 5-24

https://doi.org/10.22059/jsmdl.2024.369182.1756

چکیده
  مقدمه: دستکاری و کنترل محیط، به بهبود مهارت‌های حرکتی، افزایش مشارکت ورزشی و مشارکت اجتماعی فعال‌تر منجر می‌شود. این عوامل به نوبة خود شایستگی جسمانی و حرکتی را افزایش می‌دهند. هدف پژوهش حاضر مقایسة اثربخشی آموزش سنتی و TGFU بر شایستگی ادراک‌شده، مشارکت ورزشی و یادگیری مهارت‌های بسکتبال دانش‌آموزان 10 تا 12 ساله بود.روش پژوهش: پژوهش ...  بیشتر