نقش بازخورد خودکنترلی در یادگیری مشاهده ای

مریم نزاکت الحسینی؛ احمدرضا موحدی؛ حمید صالحی

دوره 3، شماره 1 ، خرداد 1390، ، صفحه 81-101

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر، بررسی اثر بازخورد خودکنترلی بر زمان‌بندی نسبی و مطلق طی تمرین مشاهده‌ای و بدنی بود. آزمودنی‌ها (90 نفر) به‌طور تصادفی به گروه‌های تمرین بدنی و مشاهده‌ای (خودکنترلی، جفت‌شده و آزمونگر) تقسیم شدند و به انجام یک تکلیف زمان‌بندی متوالی پرداختند. تکلیف فشردن کلیدهای 2، 4، 6 و 8 با حفظ زمان‌بندی نسبی و مطلق مشخص بود. گروه ...  بیشتر