آ

  • آمادگی جسمانی مقایسه اثر مدل آموزش بازی برای فهمیدن و آموزش سنتی بر عملکرد بازی فوتسال، برخی فاکتورهای آمادگی جسمانی و سطح فعالیت بدنی دانش‌آموزان چاق [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 103-121]

  • آموزش TGFU مقایسه اثر مدل آموزش بازی برای فهمیدن و آموزش سنتی بر عملکرد بازی فوتسال، برخی فاکتورهای آمادگی جسمانی و سطح فعالیت بدنی دانش‌آموزان چاق [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 103-121]

ا

  • اقتصاد راه رفتن تأثیر محرک‌های انگیزشی بر پاسخ‌های قلبی-تنفسی سالمندان هنگام راه رفتن [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 53-67]

  • الکتروانسفالوگرافی مقایسۀ توان ریتم میو افراد ماهر و مبتدی طی اجرای مهارت پات گلف [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 19-37]

ب

  • بینایی پردازش اطلاعات تک حسی و چند حسی (بینایی و شنوایی) و انسداد تحت فشار بر تصمیم‌گیری در بدمینتون [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 83-101]

پ

  • پردازش اطلاعات پردازش اطلاعات تک حسی و چند حسی (بینایی و شنوایی) و انسداد تحت فشار بر تصمیم‌گیری در بدمینتون [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 83-101]

ت

  • تصمیم‌گیری پردازش اطلاعات تک حسی و چند حسی (بینایی و شنوایی) و انسداد تحت فشار بر تصمیم‌گیری در بدمینتون [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 83-101]

  • تعادل ایستا تأثیر روش آموزش خطی و غیرخطی بر قابلیت تعادل ایستای کودکان فلج مغزی همی‌پلاژی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 69-82]

  • تمرینهای ادراکی- حرکتی تأثیر آموزش تمرین‌های ادراکی حرکتی بر کارکردهای اجرایی کودکان با عملکرد هوشی مرزی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 39-51]

  • توجه دیداری تأثیر خودگفتاری راهبردی بر توجه دیداری و عملکرد سرویس والیبال [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 5-17]

چ

  • چاقی مقایسه اثر مدل آموزش بازی برای فهمیدن و آموزش سنتی بر عملکرد بازی فوتسال، برخی فاکتورهای آمادگی جسمانی و سطح فعالیت بدنی دانش‌آموزان چاق [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 103-121]

  • چشم آرام تأثیر خودگفتاری راهبردی بر توجه دیداری و عملکرد سرویس والیبال [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 5-17]

خ

  • خودگفتاری آموزشی تأثیر خودگفتاری راهبردی بر توجه دیداری و عملکرد سرویس والیبال [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 5-17]

  • خودگفتاری انگیزشی تأثیر خودگفتاری راهبردی بر توجه دیداری و عملکرد سرویس والیبال [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 5-17]

ر

  • روش آموزش خطی تأثیر روش آموزش خطی و غیرخطی بر قابلیت تعادل ایستای کودکان فلج مغزی همی‌پلاژی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 69-82]

  • روش آموش غیر خطی تأثیر روش آموزش خطی و غیرخطی بر قابلیت تعادل ایستای کودکان فلج مغزی همی‌پلاژی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 69-82]

  • ریتم میو مقایسۀ توان ریتم میو افراد ماهر و مبتدی طی اجرای مهارت پات گلف [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 19-37]

س

  • سالمندان تأثیر محرک‌های انگیزشی بر پاسخ‌های قلبی-تنفسی سالمندان هنگام راه رفتن [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 53-67]

ش

  • شنوایی پردازش اطلاعات تک حسی و چند حسی (بینایی و شنوایی) و انسداد تحت فشار بر تصمیم‌گیری در بدمینتون [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 83-101]

ع

  • عملکرد بازی مقایسه اثر مدل آموزش بازی برای فهمیدن و آموزش سنتی بر عملکرد بازی فوتسال، برخی فاکتورهای آمادگی جسمانی و سطح فعالیت بدنی دانش‌آموزان چاق [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 103-121]

ف

  • فرایندهای شناختی ـ حرکتی مقایسۀ توان ریتم میو افراد ماهر و مبتدی طی اجرای مهارت پات گلف [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 19-37]

  • فلج مغزی همی پلاژی تأثیر روش آموزش خطی و غیرخطی بر قابلیت تعادل ایستای کودکان فلج مغزی همی‌پلاژی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 69-82]

ک

  • کارکردهای اجرایی تأثیر آموزش تمرین‌های ادراکی حرکتی بر کارکردهای اجرایی کودکان با عملکرد هوشی مرزی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 39-51]

  • کودکان تأثیر آموزش تمرین‌های ادراکی حرکتی بر کارکردهای اجرایی کودکان با عملکرد هوشی مرزی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 39-51]

م

  • مهارت پات گلف مقایسۀ توان ریتم میو افراد ماهر و مبتدی طی اجرای مهارت پات گلف [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 19-37]

  • موسیقی انگیزشی تأثیر محرک‌های انگیزشی بر پاسخ‌های قلبی-تنفسی سالمندان هنگام راه رفتن [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 53-67]

و

  • ویدیوی انگیزشی تأثیر محرک‌های انگیزشی بر پاسخ‌های قلبی-تنفسی سالمندان هنگام راه رفتن [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 53-67]

ه

  • هوش مرزی تأثیر آموزش تمرین‌های ادراکی حرکتی بر کارکردهای اجرایی کودکان با عملکرد هوشی مرزی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 39-51]

ی

  • یادگیری حرکتی مقایسۀ توان ریتم میو افراد ماهر و مبتدی طی اجرای مهارت پات گلف [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 19-37]

  • یکپارچگی حسی پردازش اطلاعات تک حسی و چند حسی (بینایی و شنوایی) و انسداد تحت فشار بر تصمیم‌گیری در بدمینتون [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 83-101]