آ
-
آمادگی جسمانی
مقایسه اثر مدل آموزش بازی برای فهمیدن و آموزش سنتی بر عملکرد بازی فوتسال، برخی فاکتورهای آمادگی جسمانی و سطح فعالیت بدنی دانشآموزان چاق [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 103-121]
-
آموزش TGFU
مقایسه اثر مدل آموزش بازی برای فهمیدن و آموزش سنتی بر عملکرد بازی فوتسال، برخی فاکتورهای آمادگی جسمانی و سطح فعالیت بدنی دانشآموزان چاق [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 103-121]
ا
-
اقتصاد راه رفتن
تأثیر محرکهای انگیزشی بر پاسخهای قلبی-تنفسی سالمندان هنگام راه رفتن [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 53-67]
-
الکتروانسفالوگرافی
مقایسۀ توان ریتم میو افراد ماهر و مبتدی طی اجرای مهارت پات گلف [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 19-37]
ب
-
بینایی
پردازش اطلاعات تک حسی و چند حسی (بینایی و شنوایی) و انسداد تحت فشار بر تصمیمگیری در بدمینتون [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 83-101]
پ
-
پردازش اطلاعات
پردازش اطلاعات تک حسی و چند حسی (بینایی و شنوایی) و انسداد تحت فشار بر تصمیمگیری در بدمینتون [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 83-101]
ت
-
تصمیمگیری
پردازش اطلاعات تک حسی و چند حسی (بینایی و شنوایی) و انسداد تحت فشار بر تصمیمگیری در بدمینتون [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 83-101]
-
تعادل ایستا
تأثیر روش آموزش خطی و غیرخطی بر قابلیت تعادل ایستای کودکان فلج مغزی همیپلاژی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 69-82]
-
تمرینهای ادراکی- حرکتی
تأثیر آموزش تمرینهای ادراکی حرکتی بر کارکردهای اجرایی کودکان با عملکرد هوشی مرزی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 39-51]
-
توجه دیداری
تأثیر خودگفتاری راهبردی بر توجه دیداری و عملکرد سرویس والیبال [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 5-17]
خ
-
خودگفتاری آموزشی
تأثیر خودگفتاری راهبردی بر توجه دیداری و عملکرد سرویس والیبال [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 5-17]
-
خودگفتاری انگیزشی
تأثیر خودگفتاری راهبردی بر توجه دیداری و عملکرد سرویس والیبال [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 5-17]
ر
-
روش آموزش خطی
تأثیر روش آموزش خطی و غیرخطی بر قابلیت تعادل ایستای کودکان فلج مغزی همیپلاژی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 69-82]
-
روش آموش غیر خطی
تأثیر روش آموزش خطی و غیرخطی بر قابلیت تعادل ایستای کودکان فلج مغزی همیپلاژی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 69-82]
-
ریتم میو
مقایسۀ توان ریتم میو افراد ماهر و مبتدی طی اجرای مهارت پات گلف [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 19-37]
س
-
سالمندان
تأثیر محرکهای انگیزشی بر پاسخهای قلبی-تنفسی سالمندان هنگام راه رفتن [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 53-67]
ش
-
شنوایی
پردازش اطلاعات تک حسی و چند حسی (بینایی و شنوایی) و انسداد تحت فشار بر تصمیمگیری در بدمینتون [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 83-101]
ع
-
عملکرد بازی
مقایسه اثر مدل آموزش بازی برای فهمیدن و آموزش سنتی بر عملکرد بازی فوتسال، برخی فاکتورهای آمادگی جسمانی و سطح فعالیت بدنی دانشآموزان چاق [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 103-121]
ف
-
فرایندهای شناختی ـ حرکتی
مقایسۀ توان ریتم میو افراد ماهر و مبتدی طی اجرای مهارت پات گلف [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 19-37]
-
فلج مغزی همی پلاژی
تأثیر روش آموزش خطی و غیرخطی بر قابلیت تعادل ایستای کودکان فلج مغزی همیپلاژی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 69-82]
ک
-
کارکردهای اجرایی
تأثیر آموزش تمرینهای ادراکی حرکتی بر کارکردهای اجرایی کودکان با عملکرد هوشی مرزی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 39-51]
-
کودکان
تأثیر آموزش تمرینهای ادراکی حرکتی بر کارکردهای اجرایی کودکان با عملکرد هوشی مرزی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 39-51]
م
-
مهارت پات گلف
مقایسۀ توان ریتم میو افراد ماهر و مبتدی طی اجرای مهارت پات گلف [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 19-37]
-
موسیقی انگیزشی
تأثیر محرکهای انگیزشی بر پاسخهای قلبی-تنفسی سالمندان هنگام راه رفتن [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 53-67]
و
-
ویدیوی انگیزشی
تأثیر محرکهای انگیزشی بر پاسخهای قلبی-تنفسی سالمندان هنگام راه رفتن [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 53-67]
ه
-
هوش مرزی
تأثیر آموزش تمرینهای ادراکی حرکتی بر کارکردهای اجرایی کودکان با عملکرد هوشی مرزی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 39-51]
ی
-
یادگیری حرکتی
مقایسۀ توان ریتم میو افراد ماهر و مبتدی طی اجرای مهارت پات گلف [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 19-37]
-
یکپارچگی حسی
پردازش اطلاعات تک حسی و چند حسی (بینایی و شنوایی) و انسداد تحت فشار بر تصمیمگیری در بدمینتون [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 83-101]