آ
-
آموزش مبتنی بر بازی برای فهمیدن
تأثیر آموزش مبتنی بر بازی برای فهمیدن بر مهارتهای حرکتی بنیادی و کارکردهای اجرایی کودکان دارای محرومیت اقتصادی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 67-81]
ا
-
اجرای حرکتی
ترکیب مشاهدۀ عمل و تصویرسازی بر مهارت هدفگیری- دریافت در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 91-106]
-
اختلال هماهنگی رشدی
ترکیب مشاهدۀ عمل و تصویرسازی بر مهارت هدفگیری- دریافت در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 91-106]
-
اضطراب
درمان شناختی- رفتاری گروهی و اثربخشی آن بر اضطراب، افسردگی و خشم ناشی از ضربۀ روانی آسیبدیدگی در ورزشکاران آسیبدیده [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 5-19]
-
اضطراب
تاثیر ذهن آگاهی و تصویرسازی پتلپ بر اضطراب حالتی رقابتی و عملکرد ورزشکاران سوارکاری رشته پرش [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 83-99]
-
اعتماد به نفس
تاثیر ذهن آگاهی و تصویرسازی پتلپ بر اضطراب حالتی رقابتی و عملکرد ورزشکاران سوارکاری رشته پرش [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 83-99]
-
افسردگی
درمان شناختی- رفتاری گروهی و اثربخشی آن بر اضطراب، افسردگی و خشم ناشی از ضربۀ روانی آسیبدیدگی در ورزشکاران آسیبدیده [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 5-19]
-
ایکس باکس
تأثیر مداخلۀ تمرینی با استفاده از رویکرد واقعیت مجازی بر عملکرد حس عمقی مفصل آرنج در کودکان همیپلاژی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 5-17]
ب
-
بازخورد
اثر تمرین تصمیمی بر تصمیمگیری خلاقانه و پیشبینی در تکلیف بدمینتون [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 51-67]
پ
-
پاسچر
مقایسۀ برخی شاخصهای پاسچرال و فانکشنال در سالمندان با و بدون سابقۀ افتادن [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 35-51]
-
پایایی
روانسنجی مقیاس مسئولیتپذیری فردی و اجتماعی دانشآموزان در حوزة تربیت بدنی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 19-34]
-
پنجه والیبال
نقش تعدیل کنندگی سبک یادگیری و هوش هیجانی دانش آموزان در یادگیری مهارت پنجه والیبال به روش مشارکتی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 53-66]
-
پیلاتس
دوره تمرینات پیلاتس بر سطح سرمی BDNF، تعادل و کیفیت زندگی زنان یائسه و غیریائسه [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 21-35]
ت
-
تحلیل عامل تأییدی
روانسنجی مقیاس مسئولیتپذیری فردی و اجتماعی دانشآموزان در حوزة تربیت بدنی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 19-34]
-
تربیت بدنی
روانسنجی مقیاس مسئولیتپذیری فردی و اجتماعی دانشآموزان در حوزة تربیت بدنی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 19-34]
-
تصویرسازی
ترکیب مشاهدۀ عمل و تصویرسازی بر مهارت هدفگیری- دریافت در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 91-106]
-
تصویرسازی ذهنی
تاثیر ذهن آگاهی و تصویرسازی پتلپ بر اضطراب حالتی رقابتی و عملکرد ورزشکاران سوارکاری رشته پرش [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 83-99]
-
تعادل
دوره تمرینات پیلاتس بر سطح سرمی BDNF، تعادل و کیفیت زندگی زنان یائسه و غیریائسه [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 21-35]
-
تعادل
مقایسۀ برخی شاخصهای پاسچرال و فانکشنال در سالمندان با و بدون سابقۀ افتادن [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 35-51]
-
تکلیف دوگانه
اثر دو روش تحریک جریان مستقیم فراجمجمهای مغز (tDCS) و ناهمزمانی محرک- پاسخها بر سازگاری عقبگرد در شرایط خستگیِ ذهنی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 69-89]
ث
-
ثبات مرکزی
مقایسۀ برخی شاخصهای پاسچرال و فانکشنال در سالمندان با و بدون سابقۀ افتادن [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 35-51]
ح
-
حرکات هماهنگ
ﺗﺄﺛﻴﺮ ورزش صبحگاهی بر فرایند خودتنظیمی شناختی هیجان دانشآموزان پایۀ دوم ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 37-49]
-
حس وضعیت مفصل
تأثیر مداخلۀ تمرینی با استفاده از رویکرد واقعیت مجازی بر عملکرد حس عمقی مفصل آرنج در کودکان همیپلاژی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 5-17]
خ
-
خستگی ذهنی
اثر دو روش تحریک جریان مستقیم فراجمجمهای مغز (tDCS) و ناهمزمانی محرک- پاسخها بر سازگاری عقبگرد در شرایط خستگیِ ذهنی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 69-89]
-
خشم
درمان شناختی- رفتاری گروهی و اثربخشی آن بر اضطراب، افسردگی و خشم ناشی از ضربۀ روانی آسیبدیدگی در ورزشکاران آسیبدیده [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 5-19]
-
خلاقیت
اثر تمرین تصمیمی بر تصمیمگیری خلاقانه و پیشبینی در تکلیف بدمینتون [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 51-67]
-
خود تنظیمی هیجان
ﺗﺄﺛﻴﺮ ورزش صبحگاهی بر فرایند خودتنظیمی شناختی هیجان دانشآموزان پایۀ دوم ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 37-49]
د
-
درمان رفتاری - شناختی متمرکز بر ضربه روانی
درمان شناختی- رفتاری گروهی و اثربخشی آن بر اضطراب، افسردگی و خشم ناشی از ضربۀ روانی آسیبدیدگی در ورزشکاران آسیبدیده [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 5-19]
-
دقت پاسخ
اثر تمرین تصمیمی بر تصمیمگیری خلاقانه و پیشبینی در تکلیف بدمینتون [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 51-67]
-
دوره بی پاسخی روانشناختی
اثر دو روش تحریک جریان مستقیم فراجمجمهای مغز (tDCS) و ناهمزمانی محرک- پاسخها بر سازگاری عقبگرد در شرایط خستگیِ ذهنی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 69-89]
ذ
-
ذهنآگاهی
تاثیر ذهن آگاهی و تصویرسازی پتلپ بر اضطراب حالتی رقابتی و عملکرد ورزشکاران سوارکاری رشته پرش [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 83-99]
ر
-
رفتار مسئولانه
روانسنجی مقیاس مسئولیتپذیری فردی و اجتماعی دانشآموزان در حوزة تربیت بدنی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 19-34]
-
رویکرد خطی
تأثیر آموزش مبتنی بر بازی برای فهمیدن بر مهارتهای حرکتی بنیادی و کارکردهای اجرایی کودکان دارای محرومیت اقتصادی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 67-81]
-
رویکرد غیرخطی
تأثیر آموزش مبتنی بر بازی برای فهمیدن بر مهارتهای حرکتی بنیادی و کارکردهای اجرایی کودکان دارای محرومیت اقتصادی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 67-81]
ز
-
زمان واکنش
اثر دو روش تحریک جریان مستقیم فراجمجمهای مغز (tDCS) و ناهمزمانی محرک- پاسخها بر سازگاری عقبگرد در شرایط خستگیِ ذهنی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 69-89]
س
-
سابقه افتادن
مقایسۀ برخی شاخصهای پاسچرال و فانکشنال در سالمندان با و بدون سابقۀ افتادن [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 35-51]
-
سالمندان
مقایسۀ برخی شاخصهای پاسچرال و فانکشنال در سالمندان با و بدون سابقۀ افتادن [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 35-51]
-
سبک یادگیری واگرا/ همگرا
نقش تعدیل کنندگی سبک یادگیری و هوش هیجانی دانش آموزان در یادگیری مهارت پنجه والیبال به روش مشارکتی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 53-66]
-
سوارکاری
تاثیر ذهن آگاهی و تصویرسازی پتلپ بر اضطراب حالتی رقابتی و عملکرد ورزشکاران سوارکاری رشته پرش [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 83-99]
-
سوال کردن
اثر تمرین تصمیمی بر تصمیمگیری خلاقانه و پیشبینی در تکلیف بدمینتون [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 51-67]
ف
-
فلج مغزی
تأثیر مداخلۀ تمرینی با استفاده از رویکرد واقعیت مجازی بر عملکرد حس عمقی مفصل آرنج در کودکان همیپلاژی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 5-17]
ک
-
کارکردهای اجرایی
تأثیر آموزش مبتنی بر بازی برای فهمیدن بر مهارتهای حرکتی بنیادی و کارکردهای اجرایی کودکان دارای محرومیت اقتصادی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 67-81]
-
کیفیت زندگی
دوره تمرینات پیلاتس بر سطح سرمی BDNF، تعادل و کیفیت زندگی زنان یائسه و غیریائسه [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 21-35]
م
-
محرومیت اقتصادی
تأثیر آموزش مبتنی بر بازی برای فهمیدن بر مهارتهای حرکتی بنیادی و کارکردهای اجرایی کودکان دارای محرومیت اقتصادی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 67-81]
-
مسئولیت پذیری
روانسنجی مقیاس مسئولیتپذیری فردی و اجتماعی دانشآموزان در حوزة تربیت بدنی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 19-34]
-
مشاهدۀ عمل
ترکیب مشاهدۀ عمل و تصویرسازی بر مهارت هدفگیری- دریافت در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 91-106]
-
مهارتهای حرکتی بنیادی
تأثیر آموزش مبتنی بر بازی برای فهمیدن بر مهارتهای حرکتی بنیادی و کارکردهای اجرایی کودکان دارای محرومیت اقتصادی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 67-81]
و
-
واقعیت مجازی
تأثیر مداخلۀ تمرینی با استفاده از رویکرد واقعیت مجازی بر عملکرد حس عمقی مفصل آرنج در کودکان همیپلاژی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 5-17]
-
ورزش صبحگاهی
ﺗﺄﺛﻴﺮ ورزش صبحگاهی بر فرایند خودتنظیمی شناختی هیجان دانشآموزان پایۀ دوم ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 37-49]
-
ورزشکاران حرفه ای
درمان شناختی- رفتاری گروهی و اثربخشی آن بر اضطراب، افسردگی و خشم ناشی از ضربۀ روانی آسیبدیدگی در ورزشکاران آسیبدیده [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 5-19]
ه
-
هوش هیجانی بالا/ پایین
نقش تعدیل کنندگی سبک یادگیری و هوش هیجانی دانش آموزان در یادگیری مهارت پنجه والیبال به روش مشارکتی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 53-66]
ی
-
یائسگی
دوره تمرینات پیلاتس بر سطح سرمی BDNF، تعادل و کیفیت زندگی زنان یائسه و غیریائسه [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 21-35]
-
یادگیری مشارکتی
نقش تعدیل کنندگی سبک یادگیری و هوش هیجانی دانش آموزان در یادگیری مهارت پنجه والیبال به روش مشارکتی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 53-66]