آ

  • آموزش مبتنی بر بازی برای فهمیدن تأثیر آموزش مبتنی بر بازی برای فهمیدن بر مهارت‌های حرکتی بنیادی و کارکردهای اجرایی کودکان دارای محرومیت اقتصادی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 67-81]

ا

  • اجرای حرکتی ترکیب مشاهدۀ عمل و تصویرسازی بر مهارت هدف‌گیری- دریافت در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 91-106]

  • اختلال هماهنگی رشدی ترکیب مشاهدۀ عمل و تصویرسازی بر مهارت هدف‌گیری- دریافت در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 91-106]

  • اضطراب درمان شناختی- رفتاری گروهی و اثربخشی آن بر اضطراب، افسردگی و خشم ناشی از ضربۀ روانی آسیب‌دیدگی در ورزشکاران آسیب‌دیده [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 5-19]

  • اضطراب تاثیر ذهن آگاهی و تصویرسازی پتلپ بر اضطراب حالتی رقابتی و عملکرد ورزشکاران سوارکاری رشته پرش [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 83-99]

  • اعتماد به نفس تاثیر ذهن آگاهی و تصویرسازی پتلپ بر اضطراب حالتی رقابتی و عملکرد ورزشکاران سوارکاری رشته پرش [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 83-99]

  • افسردگی درمان شناختی- رفتاری گروهی و اثربخشی آن بر اضطراب، افسردگی و خشم ناشی از ضربۀ روانی آسیب‌دیدگی در ورزشکاران آسیب‌دیده [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 5-19]

  • ایکس باکس تأثیر مداخلۀ تمرینی با استفاده از رویکرد واقعیت مجازی بر عملکرد حس عمقی مفصل آرنج در کودکان همی‌پلاژی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 5-17]

ب

  • بازخورد اثر تمرین تصمیمی بر تصمیم‌گیری خلاقانه و پیش‌بینی در تکلیف بدمینتون [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 51-67]

پ

  • پاسچر مقایسۀ برخی شاخص‌های پاسچرال و فانکشنال در سالمندان با و بدون سابقۀ افتادن [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 35-51]

  • پایایی روان‌سنجی مقیاس مسئولیت‌پذیری فردی و اجتماعی دانش‌آموزان در حوزة تربیت بدنی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 19-34]

  • پنجه والیبال نقش تعدیل کنندگی سبک یادگیری و هوش هیجانی دانش آموزان در یادگیری مهارت پنجه والیبال به روش مشارکتی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 53-66]

  • پیلاتس دوره تمرینات پیلاتس بر سطح سرمی BDNF، تعادل و کیفیت زندگی زنان یائسه و غیریائسه [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 21-35]

ت

  • تحلیل عامل تأییدی روان‌سنجی مقیاس مسئولیت‌پذیری فردی و اجتماعی دانش‌آموزان در حوزة تربیت بدنی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 19-34]

  • تربیت بدنی روان‌سنجی مقیاس مسئولیت‌پذیری فردی و اجتماعی دانش‌آموزان در حوزة تربیت بدنی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 19-34]

  • تصویرسازی ترکیب مشاهدۀ عمل و تصویرسازی بر مهارت هدف‌گیری- دریافت در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 91-106]

  • تصویرسازی ذهنی تاثیر ذهن آگاهی و تصویرسازی پتلپ بر اضطراب حالتی رقابتی و عملکرد ورزشکاران سوارکاری رشته پرش [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 83-99]

  • تعادل دوره تمرینات پیلاتس بر سطح سرمی BDNF، تعادل و کیفیت زندگی زنان یائسه و غیریائسه [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 21-35]

  • تعادل مقایسۀ برخی شاخص‌های پاسچرال و فانکشنال در سالمندان با و بدون سابقۀ افتادن [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 35-51]

  • تکلیف دوگانه اثر دو روش تحریک جریان مستقیم فراجمجمه‌ای مغز (tDCS) و ناهمزمانی محرک- پاسخ‌ها بر سازگاری عقب‌گرد در شرایط خستگیِ ذهنی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 69-89]

ث

  • ثبات مرکزی مقایسۀ برخی شاخص‌های پاسچرال و فانکشنال در سالمندان با و بدون سابقۀ افتادن [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 35-51]

ح

  • حرکات هماهنگ ﺗﺄﺛﻴﺮ ورزش صبحگاهی بر فرایند خودتنظیمی شناختی هیجان دانش‌آموزان پایۀ دوم ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 37-49]

  • حس وضعیت مفصل تأثیر مداخلۀ تمرینی با استفاده از رویکرد واقعیت مجازی بر عملکرد حس عمقی مفصل آرنج در کودکان همی‌پلاژی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 5-17]

خ

  • خستگی ذهنی اثر دو روش تحریک جریان مستقیم فراجمجمه‌ای مغز (tDCS) و ناهمزمانی محرک- پاسخ‌ها بر سازگاری عقب‌گرد در شرایط خستگیِ ذهنی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 69-89]

  • خشم درمان شناختی- رفتاری گروهی و اثربخشی آن بر اضطراب، افسردگی و خشم ناشی از ضربۀ روانی آسیب‌دیدگی در ورزشکاران آسیب‌دیده [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 5-19]

  • خلاقیت اثر تمرین تصمیمی بر تصمیم‌گیری خلاقانه و پیش‌بینی در تکلیف بدمینتون [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 51-67]

  • خود تنظیمی هیجان ﺗﺄﺛﻴﺮ ورزش صبحگاهی بر فرایند خودتنظیمی شناختی هیجان دانش‌آموزان پایۀ دوم ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 37-49]

د

  • درمان رفتاری - شناختی متمرکز بر ضربه روانی درمان شناختی- رفتاری گروهی و اثربخشی آن بر اضطراب، افسردگی و خشم ناشی از ضربۀ روانی آسیب‌دیدگی در ورزشکاران آسیب‌دیده [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 5-19]

  • دقت پاسخ اثر تمرین تصمیمی بر تصمیم‌گیری خلاقانه و پیش‌بینی در تکلیف بدمینتون [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 51-67]

  • دوره بی پاسخی روانشناختی اثر دو روش تحریک جریان مستقیم فراجمجمه‌ای مغز (tDCS) و ناهمزمانی محرک- پاسخ‌ها بر سازگاری عقب‌گرد در شرایط خستگیِ ذهنی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 69-89]

ذ

  • ذهن‌آگاهی تاثیر ذهن آگاهی و تصویرسازی پتلپ بر اضطراب حالتی رقابتی و عملکرد ورزشکاران سوارکاری رشته پرش [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 83-99]

ر

  • رفتار مسئولانه روان‌سنجی مقیاس مسئولیت‌پذیری فردی و اجتماعی دانش‌آموزان در حوزة تربیت بدنی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 19-34]

  • رویکرد خطی تأثیر آموزش مبتنی بر بازی برای فهمیدن بر مهارت‌های حرکتی بنیادی و کارکردهای اجرایی کودکان دارای محرومیت اقتصادی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 67-81]

  • رویکرد غیرخطی تأثیر آموزش مبتنی بر بازی برای فهمیدن بر مهارت‌های حرکتی بنیادی و کارکردهای اجرایی کودکان دارای محرومیت اقتصادی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 67-81]

ز

  • زمان واکنش اثر دو روش تحریک جریان مستقیم فراجمجمه‌ای مغز (tDCS) و ناهمزمانی محرک- پاسخ‌ها بر سازگاری عقب‌گرد در شرایط خستگیِ ذهنی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 69-89]

س

  • سابقه افتادن مقایسۀ برخی شاخص‌های پاسچرال و فانکشنال در سالمندان با و بدون سابقۀ افتادن [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 35-51]

  • سالمندان مقایسۀ برخی شاخص‌های پاسچرال و فانکشنال در سالمندان با و بدون سابقۀ افتادن [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 35-51]

  • سبک یادگیری واگرا/ همگرا نقش تعدیل کنندگی سبک یادگیری و هوش هیجانی دانش آموزان در یادگیری مهارت پنجه والیبال به روش مشارکتی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 53-66]

  • سوارکاری تاثیر ذهن آگاهی و تصویرسازی پتلپ بر اضطراب حالتی رقابتی و عملکرد ورزشکاران سوارکاری رشته پرش [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 83-99]

  • سوال کردن اثر تمرین تصمیمی بر تصمیم‌گیری خلاقانه و پیش‌بینی در تکلیف بدمینتون [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 51-67]

ف

  • فلج مغزی تأثیر مداخلۀ تمرینی با استفاده از رویکرد واقعیت مجازی بر عملکرد حس عمقی مفصل آرنج در کودکان همی‌پلاژی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 5-17]

ک

  • کارکردهای اجرایی تأثیر آموزش مبتنی بر بازی برای فهمیدن بر مهارت‌های حرکتی بنیادی و کارکردهای اجرایی کودکان دارای محرومیت اقتصادی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 67-81]

  • کیفیت زندگی دوره تمرینات پیلاتس بر سطح سرمی BDNF، تعادل و کیفیت زندگی زنان یائسه و غیریائسه [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 21-35]

م

  • محرومیت اقتصادی تأثیر آموزش مبتنی بر بازی برای فهمیدن بر مهارت‌های حرکتی بنیادی و کارکردهای اجرایی کودکان دارای محرومیت اقتصادی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 67-81]

  • مسئولیت پذیری روان‌سنجی مقیاس مسئولیت‌پذیری فردی و اجتماعی دانش‌آموزان در حوزة تربیت بدنی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 19-34]

  • مشاهدۀ عمل ترکیب مشاهدۀ عمل و تصویرسازی بر مهارت هدف‌گیری- دریافت در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 91-106]

  • مهارت‌های حرکتی بنیادی تأثیر آموزش مبتنی بر بازی برای فهمیدن بر مهارت‌های حرکتی بنیادی و کارکردهای اجرایی کودکان دارای محرومیت اقتصادی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 67-81]

و

  • واقعیت مجازی تأثیر مداخلۀ تمرینی با استفاده از رویکرد واقعیت مجازی بر عملکرد حس عمقی مفصل آرنج در کودکان همی‌پلاژی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 5-17]

  • ورزش صبحگاهی ﺗﺄﺛﻴﺮ ورزش صبحگاهی بر فرایند خودتنظیمی شناختی هیجان دانش‌آموزان پایۀ دوم ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 37-49]

  • ورزشکاران حرفه ای درمان شناختی- رفتاری گروهی و اثربخشی آن بر اضطراب، افسردگی و خشم ناشی از ضربۀ روانی آسیب‌دیدگی در ورزشکاران آسیب‌دیده [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 5-19]

ه

  • هوش هیجانی بالا/ پایین نقش تعدیل کنندگی سبک یادگیری و هوش هیجانی دانش آموزان در یادگیری مهارت پنجه والیبال به روش مشارکتی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 53-66]

ی

  • یائسگی دوره تمرینات پیلاتس بر سطح سرمی BDNF، تعادل و کیفیت زندگی زنان یائسه و غیریائسه [دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 21-35]

  • یادگیری مشارکتی نقش تعدیل کنندگی سبک یادگیری و هوش هیجانی دانش آموزان در یادگیری مهارت پنجه والیبال به روش مشارکتی [دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 53-66]