آ
-
آزمون اوزرتسکی
تأثیر یک دوره فعالیت اسپارک بر سطح هورمون رشد و مهارت حرکتی پسران 4 تا 7 سالۀ دارای اختلال نارسایی توجه/بیشفعالی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 199-214]
-
آزمون برگ
تعیین روایی و پایایی نسخۀ خلاصهشدۀ آزمون ارزیابی سیستمهای تعادل در سالمندان [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 53-69]
-
آسیب مجدد
تعیین روایی و پایایی نسخة فارسی پرسشنامة علل نگرانی از آسیب مجدد [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 153-169]
ا
-
اجرا
انسداد تحتفشار: اثر سطح مهارت و نوع فشار بر اجرای مهارت دریبل فوتبال [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 459-475]
-
اختصاصی بودن تمرین
ظهور مهارت برجسته در پرتاب آزاد بسکتبال با سطوح مختلف مهارتی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 17-33]
-
اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی
تأثیر یک دوره فعالیت اسپارک بر سطح هورمون رشد و مهارت حرکتی پسران 4 تا 7 سالۀ دارای اختلال نارسایی توجه/بیشفعالی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 199-214]
-
اختلال هماهنگی رشد
تأثیر تمرینات بازیمحور بر رشد حرکتی کودکان دارای اضافه وزن با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 87-101]
-
اختلال هماهنگی رشد
اثر بخشی تحریک الکتریکی (tDCS) بر حافظه کاری کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 231-246]
-
اختلال یادگیری خاص
اثر بازی های حرکتی منتخب بر تعادل ایستا و پویا در کودکان با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 103-121]
-
ادراک
تأثیر تمرینات چشم ساکن بر رفتارهای خیرگی و پیشبینی ضربۀ پنالتی فوتبال در دروازهبانهای خبره [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 35-51]
-
ادراک
آثار خطای ادراکی مولر-لایر دروازهبان بر ادراک و مکان پرتابهای پنالتیزن [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 71-86]
-
استرس
تمرین تحت فشار روانی و کانونی کردن توجه بر یادگیری ضربۀ بیلیارد [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 311-320]
-
استنباط قیاسی
تأثیر ترکیب قید سرعت با قیود روشهای صریح، بدون خطا و استنباط قیاسی بر ظهور خودکاری در مهارت پرتاب دارت [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 171-182]
-
اضافه وزن
تأثیر تمرینات بازیمحور بر رشد حرکتی کودکان دارای اضافه وزن با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 87-101]
-
افزایش حافظه کاری
اثر بخشی تحریک الکتریکی (tDCS) بر حافظه کاری کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 231-246]
-
اکتساب
تأثیر بازخورد مقایسهای- اجتماعی بر اکتساب و تحکیم یادگیری یک مهارت ادراکی- حرکتی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 379-395]
-
الگوی ماهر
تأثیر تمرینات تقلیدی فوری، دوره ای و ترکیبی بر عملکرد و یادگیری حرکتی دختران 12-9 سال کاتا کار مبتدی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 263-279]
-
انسداد
تمرین تحت فشار روانی و کانونی کردن توجه بر یادگیری ضربۀ بیلیارد [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 311-320]
-
انسداد
انسداد تحتفشار: اثر سطح مهارت و نوع فشار بر اجرای مهارت دریبل فوتبال [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 459-475]
-
انگیختگی
تمرین تحت فشار روانی و کانونی کردن توجه بر یادگیری ضربۀ بیلیارد [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 311-320]
-
انگیزه
ارتباط انگیزة کسب سلامتی و نشاط و لذت با میزان پایبندی بانوان شرکت کننده در ورزشهای همگانی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 135-151]
-
اوتیسم
تأثیر یک دوره بازیهای ویدئویی فعال بر یادگیری مهارت پرتاب دارت در کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 183-197]
-
اوتیسم
تاثیر تمرینات یکپارچگی حسی–حرکتی با کمک والد مورد علاقه بر تعادل کودکان اوتیسم [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 413-428]
-
ایکس-باکس
تأثیر یک دوره بازیهای ویدئویی فعال بر یادگیری مهارت پرتاب دارت در کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 183-197]
ب
-
بازخورد آزمونگر کنترل
تأثیر بازخورد خودکنترلی و آزمونگرکنترلی پس از کوششهای خوب و ضعیف بر اکتساب و یادگیری تکلیف پرتابی در کودکان فلج مغزی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 1-16]
-
بازخورد انگیزشی
تأثیر بازخورد مقایسهای- اجتماعی بر اکتساب و تحکیم یادگیری یک مهارت ادراکی- حرکتی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 379-395]
-
بازخورد خودکنترل
تأثیر بازخورد خودکنترلی و آزمونگرکنترلی پس از کوششهای خوب و ضعیف بر اکتساب و یادگیری تکلیف پرتابی در کودکان فلج مغزی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 1-16]
-
بازخورد مقایسهای- اجتماعی
تأثیر بازخورد مقایسهای- اجتماعی بر اکتساب و تحکیم یادگیری یک مهارت ادراکی- حرکتی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 379-395]
-
بازیهای حرکتی منتخب
اثر بازی های حرکتی منتخب بر تعادل ایستا و پویا در کودکان با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 103-121]
-
بازیهای حرکتی هدفدار
اثر بازی های حرکتی منتخب بر تعادل ایستا و پویا در کودکان با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 103-121]
-
بهرة هوشی
آثار تمرین کمخطا بر یادگیری یک مهارت هدفگیری در نوجوانان کمتوان ذهنی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 295-310]
-
بیماران اماس
تعیین روایی و پایایی نسخۀ خلاصهشدۀ آزمون ارزیابی سیستمهای تعادل در سالمندان [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 53-69]
پ
-
پایایی
تعیین روایی و پایایی نسخة فارسی پرسشنامة علل نگرانی از آسیب مجدد [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 153-169]
-
پایبندی
ارتباط انگیزة کسب سلامتی و نشاط و لذت با میزان پایبندی بانوان شرکت کننده در ورزشهای همگانی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 135-151]
-
پروتکل کمخطا
آثار تمرین کمخطا بر یادگیری یک مهارت هدفگیری در نوجوانان کمتوان ذهنی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 295-310]
-
پنالتی
تأثیر تمرینات چشم ساکن بر رفتارهای خیرگی و پیشبینی ضربۀ پنالتی فوتبال در دروازهبانهای خبره [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 35-51]
-
پهنای هدف
تأثیر دستبرتری و دشواری تکلیف بر پهنای مؤثر هدف و دقت زمانی تکلیف مبادلۀ سرعت- دقت فیتز [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 343-360]
-
پیشبینی
تأثیر تمرینات چشم ساکن بر رفتارهای خیرگی و پیشبینی ضربۀ پنالتی فوتبال در دروازهبانهای خبره [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 35-51]
ت
-
تبحر حرکتی
تأثیر یک دوره فعالیت اسپارک بر سطح هورمون رشد و مهارت حرکتی پسران 4 تا 7 سالۀ دارای اختلال نارسایی توجه/بیشفعالی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 199-214]
-
تحریک الکتریکی
اثر بخشی تحریک الکتریکی (tDCS) بر حافظه کاری کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 231-246]
-
تحکیم یادگیری
تأثیر بازخورد مقایسهای- اجتماعی بر اکتساب و تحکیم یادگیری یک مهارت ادراکی- حرکتی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 379-395]
-
تست ان بک
اثر بخشی تحریک الکتریکی (tDCS) بر حافظه کاری کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 231-246]
-
تعادل
تأثیر تمرینات بازیمحور بر رشد حرکتی کودکان دارای اضافه وزن با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 87-101]
-
تعادل
تعیین روایی و پایایی نسخۀ خلاصهشدۀ آزمون ارزیابی سیستمهای تعادل در سالمندان [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 53-69]
-
تعادل
تاثیر تمرینات یکپارچگی حسی–حرکتی با کمک والد مورد علاقه بر تعادل کودکان اوتیسم [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 413-428]
-
تعادل ایستا
اثر بازی های حرکتی منتخب بر تعادل ایستا و پویا در کودکان با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 103-121]
-
تعادل ایستا
تأثیر دو شیوۀ تمرین هوازی بر تعادل ایستا و پویای زنان سالمند [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 247-262]
-
تعادل پویا
اثر بازی های حرکتی منتخب بر تعادل ایستا و پویا در کودکان با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 103-121]
-
تعادل پویا
تأثیر دو شیوۀ تمرین هوازی بر تعادل ایستا و پویای زنان سالمند [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 247-262]
-
تعداد تثبیت
مقایسۀ رفتارهای خیرگی و تصمیمگیری در بازیکنان مبتدی و ماهر فوتبال [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 123-133]
-
تفاوتهای سنی
مقایسه چشم ساکن در کودکان با تبحر حرکتی بالا و پایین [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 281-293]
-
تکلیف پرتابی
تأثیر بازخورد خودکنترلی و آزمونگرکنترلی پس از کوششهای خوب و ضعیف بر اکتساب و یادگیری تکلیف پرتابی در کودکان فلج مغزی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 1-16]
-
تکلیف هدفگیری
تأثیر دستورالعمل کانون توجه بیرونی و حمایت خودمختاری بر یادگیری مهارت هدفگیری کودکان کمتوان ذهنی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 443-457]
-
تکواندوکاران نخبه
ارتباط کمالگرایی و مهارتهای ذهنی در تکواندوکاران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 397-412]
-
تمرین
تاثیر تمرینات یکپارچگی حسی–حرکتی با کمک والد مورد علاقه بر تعادل کودکان اوتیسم [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 413-428]
-
تمرین تصادفی
اثر تمرینات کمخطا- پرخطا و تصادفی بر یادگیری زمانبندی نسبی یک تکلیف حرکتی منتخب: با تأکید بر رویکرد یادگیری آشکار و پنهان [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 321-342]
-
تمرین تقلیدی
تأثیر تمرینات تقلیدی فوری، دوره ای و ترکیبی بر عملکرد و یادگیری حرکتی دختران 12-9 سال کاتا کار مبتدی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 263-279]
-
تمرین کم و پرخطا
اثر تمرینات کمخطا- پرخطا و تصادفی بر یادگیری زمانبندی نسبی یک تکلیف حرکتی منتخب: با تأکید بر رویکرد یادگیری آشکار و پنهان [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 321-342]
-
تمرین هوازی
تأثیر دو شیوۀ تمرین هوازی بر تعادل ایستا و پویای زنان سالمند [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 247-262]
-
توانایی حریف
تعیین روایی و پایایی نسخة فارسی پرسشنامة علل نگرانی از آسیب مجدد [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 153-169]
-
توانطخشی
تعیین روایی و پایایی نسخة فارسی پرسشنامة علل نگرانی از آسیب مجدد [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 153-169]
-
توجه بیرونی
نقش دستورالعملهای توجهی بر تغییرات موج آلفا و تتا و دقت پرتاب [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 361-378]
-
توجه بیرونی
تأثیر دستورالعمل کانون توجه بیرونی و حمایت خودمختاری بر یادگیری مهارت هدفگیری کودکان کمتوان ذهنی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 443-457]
-
توجه درونی
نقش دستورالعملهای توجهی بر تغییرات موج آلفا و تتا و دقت پرتاب [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 361-378]
چ
-
چالاکی دست
تأثیر تمرینات بازیمحور بر رشد حرکتی کودکان دارای اضافه وزن با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 87-101]
-
چنگ زدن
بررسی تفاوتهای تغییرپذیری حرکتی و نرمی حرکت در تکلیف دسترسی و چنگ زدن در کودکان و بزرگسالان [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 215-230]
ح
-
حافظه کاری
اثر بخشی تحریک الکتریکی (tDCS) بر حافظه کاری کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 231-246]
-
حافظۀ کاری
آثار تمرین کمخطا بر یادگیری یک مهارت هدفگیری در نوجوانان کمتوان ذهنی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 295-310]
-
حرکات چشم
مقایسه چشم ساکن در کودکان با تبحر حرکتی بالا و پایین [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 281-293]
-
حمایت خودمختاری
تأثیر دستورالعمل کانون توجه بیرونی و حمایت خودمختاری بر یادگیری مهارت هدفگیری کودکان کمتوان ذهنی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 443-457]
خ
-
خبرگی
تأثیر تمرینات چشم ساکن بر رفتارهای خیرگی و پیشبینی ضربۀ پنالتی فوتبال در دروازهبانهای خبره [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 35-51]
-
خیرگی
تأثیر تمرینات چشم ساکن بر رفتارهای خیرگی و پیشبینی ضربۀ پنالتی فوتبال در دروازهبانهای خبره [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 35-51]
-
خیرگی
مقایسۀ رفتارهای خیرگی و تصمیمگیری در بازیکنان مبتدی و ماهر فوتبال [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 123-133]
د
-
دارت
تأثیر ترکیب قید سرعت با قیود روشهای صریح، بدون خطا و استنباط قیاسی بر ظهور خودکاری در مهارت پرتاب دارت [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 171-182]
-
دارت
تأثیر یک دوره بازیهای ویدئویی فعال بر یادگیری مهارت پرتاب دارت در کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 183-197]
-
دامنۀ حرکت
بررسی تفاوتهای تغییرپذیری حرکتی و نرمی حرکت در تکلیف دسترسی و چنگ زدن در کودکان و بزرگسالان [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 215-230]
-
درجات آزادی
تأثیر ترکیب قید سرعت با قیود روشهای صریح، بدون خطا و استنباط قیاسی بر ظهور خودکاری در مهارت پرتاب دارت [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 171-182]
-
دروازهبان
آثار خطای ادراکی مولر-لایر دروازهبان بر ادراک و مکان پرتابهای پنالتیزن [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 71-86]
-
دروازهبانی
تأثیر تمرینات چشم ساکن بر رفتارهای خیرگی و پیشبینی ضربۀ پنالتی فوتبال در دروازهبانهای خبره [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 35-51]
-
دریبل فوتبال
انسداد تحتفشار: اثر سطح مهارت و نوع فشار بر اجرای مهارت دریبل فوتبال [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 459-475]
-
دست برتری
تأثیر دستبرتری و دشواری تکلیف بر پهنای مؤثر هدف و دقت زمانی تکلیف مبادلۀ سرعت- دقت فیتز [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 343-360]
-
دسترسی
بررسی تفاوتهای تغییرپذیری حرکتی و نرمی حرکت در تکلیف دسترسی و چنگ زدن در کودکان و بزرگسالان [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 215-230]
-
دشواری تکلیف
تأثیر دستبرتری و دشواری تکلیف بر پهنای مؤثر هدف و دقت زمانی تکلیف مبادلۀ سرعت- دقت فیتز [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 343-360]
-
دقت پرتاب
نقش دستورالعملهای توجهی بر تغییرات موج آلفا و تتا و دقت پرتاب [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 361-378]
ر
-
ردیابی حرکات چشم
مقایسۀ رفتارهای خیرگی و تصمیمگیری در بازیکنان مبتدی و ماهر فوتبال [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 123-133]
-
روایی سازه
تعیین روایی و پایایی نسخة فارسی پرسشنامة علل نگرانی از آسیب مجدد [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 153-169]
ز
-
زمانبندی نسبی
اثر تمرینات کمخطا- پرخطا و تصادفی بر یادگیری زمانبندی نسبی یک تکلیف حرکتی منتخب: با تأکید بر رویکرد یادگیری آشکار و پنهان [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 321-342]
-
زنان
تأثیر دو شیوۀ تمرین هوازی بر تعادل ایستا و پویای زنان سالمند [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 247-262]
س
-
سالمند
تأثیر دو شیوۀ تمرین هوازی بر تعادل ایستا و پویای زنان سالمند [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 247-262]
-
سالمندان
تعیین روایی و پایایی نسخۀ خلاصهشدۀ آزمون ارزیابی سیستمهای تعادل در سالمندان [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 53-69]
-
سرویس بدمینتون
تأثیر بازخورد مقایسهای- اجتماعی بر اکتساب و تحکیم یادگیری یک مهارت ادراکی- حرکتی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 379-395]
-
سطح مهارت
انسداد تحتفشار: اثر سطح مهارت و نوع فشار بر اجرای مهارت دریبل فوتبال [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 459-475]
-
سلامتی
ارتباط انگیزة کسب سلامتی و نشاط و لذت با میزان پایبندی بانوان شرکت کننده در ورزشهای همگانی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 135-151]
-
سیستمهای پویا
تأثیر ترکیب قید سرعت با قیود روشهای صریح، بدون خطا و استنباط قیاسی بر ظهور خودکاری در مهارت پرتاب دارت [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 171-182]
-
سیستمهای تعادلی
تعیین روایی و پایایی نسخۀ خلاصهشدۀ آزمون ارزیابی سیستمهای تعادل در سالمندان [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 53-69]
ش
-
شنا
اثربخشی آموزش مهارتهای ذهنی بر عملکرد کمی و کیفی شناگران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 429-442]
ع
-
علل نگرانی
تعیین روایی و پایایی نسخة فارسی پرسشنامة علل نگرانی از آسیب مجدد [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 153-169]
-
عمل
آثار خطای ادراکی مولر-لایر دروازهبان بر ادراک و مکان پرتابهای پنالتیزن [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 71-86]
-
عملکرد
تأثیر تمرینات تقلیدی فوری، دوره ای و ترکیبی بر عملکرد و یادگیری حرکتی دختران 12-9 سال کاتا کار مبتدی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 263-279]
-
عملکرد کمی
اثربخشی آموزش مهارتهای ذهنی بر عملکرد کمی و کیفی شناگران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 429-442]
-
عملکرد کیفی
اثربخشی آموزش مهارتهای ذهنی بر عملکرد کمی و کیفی شناگران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 429-442]
-
عملکرد گرفتن
مقایسه چشم ساکن در کودکان با تبحر حرکتی بالا و پایین [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 281-293]
-
عمومی بودن تمرین
ظهور مهارت برجسته در پرتاب آزاد بسکتبال با سطوح مختلف مهارتی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 17-33]
ف
-
فشار
انسداد تحتفشار: اثر سطح مهارت و نوع فشار بر اجرای مهارت دریبل فوتبال [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 459-475]
-
فعالیت اسپارک
تأثیر یک دوره فعالیت اسپارک بر سطح هورمون رشد و مهارت حرکتی پسران 4 تا 7 سالۀ دارای اختلال نارسایی توجه/بیشفعالی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 199-214]
-
فلج مغزی
تأثیر بازخورد خودکنترلی و آزمونگرکنترلی پس از کوششهای خوب و ضعیف بر اکتساب و یادگیری تکلیف پرتابی در کودکان فلج مغزی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 1-16]
ق
-
قانون فیتز
تأثیر دستبرتری و دشواری تکلیف بر پهنای مؤثر هدف و دقت زمانی تکلیف مبادلۀ سرعت- دقت فیتز [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 343-360]
ک
-
کاتای کاراته
تأثیر تمرینات تقلیدی فوری، دوره ای و ترکیبی بر عملکرد و یادگیری حرکتی دختران 12-9 سال کاتا کار مبتدی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 263-279]
-
کانون توجه
تمرین تحت فشار روانی و کانونی کردن توجه بر یادگیری ضربۀ بیلیارد [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 311-320]
-
کمالگرایی منفی
ارتباط کمالگرایی و مهارتهای ذهنی در تکواندوکاران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 397-412]
-
کودکان
مقایسه چشم ساکن در کودکان با تبحر حرکتی بالا و پایین [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 281-293]
-
کودکان کمتوان ذهنی
تأثیر دستورالعمل کانون توجه بیرونی و حمایت خودمختاری بر یادگیری مهارت هدفگیری کودکان کمتوان ذهنی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 443-457]
-
کوششهای خوب و ضعیف
تأثیر بازخورد خودکنترلی و آزمونگرکنترلی پس از کوششهای خوب و ضعیف بر اکتساب و یادگیری تکلیف پرتابی در کودکان فلج مغزی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 1-16]
-
کینکت
تأثیر یک دوره بازیهای ویدئویی فعال بر یادگیری مهارت پرتاب دارت در کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 183-197]
م
-
محیط مجازی
تأثیر یک دوره بازیهای ویدئویی فعال بر یادگیری مهارت پرتاب دارت در کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 183-197]
-
مدت تثبیت
مقایسۀ رفتارهای خیرگی و تصمیمگیری در بازیکنان مبتدی و ماهر فوتبال [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 123-133]
-
مدل نیوول
ظهور مهارت برجسته در پرتاب آزاد بسکتبال با سطوح مختلف مهارتی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 17-33]
-
مسیرهای بینایی
آثار خطای ادراکی مولر-لایر دروازهبان بر ادراک و مکان پرتابهای پنالتیزن [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 71-86]
-
مهارت ادراکی-حرکتی
تأثیر بازخورد مقایسهای- اجتماعی بر اکتساب و تحکیم یادگیری یک مهارت ادراکی- حرکتی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 379-395]
-
مهارت برجسته
ظهور مهارت برجسته در پرتاب آزاد بسکتبال با سطوح مختلف مهارتی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 17-33]
-
مهارت تصمیمگیری
مقایسۀ رفتارهای خیرگی و تصمیمگیری در بازیکنان مبتدی و ماهر فوتبال [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 123-133]
-
مهارت حرکتی
مقایسه چشم ساکن در کودکان با تبحر حرکتی بالا و پایین [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 281-293]
-
مهارتهای پایه
ارتباط کمالگرایی و مهارتهای ذهنی در تکواندوکاران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 397-412]
-
مهارتهای ذهنی
ارتباط کمالگرایی و مهارتهای ذهنی در تکواندوکاران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 397-412]
-
مهارت های ذهنی
اثربخشی آموزش مهارتهای ذهنی بر عملکرد کمی و کیفی شناگران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 429-442]
-
مهارتهای شناختی
ارتباط کمالگرایی و مهارتهای ذهنی در تکواندوکاران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 397-412]
-
موج آلفا
نقش دستورالعملهای توجهی بر تغییرات موج آلفا و تتا و دقت پرتاب [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 361-378]
-
موج تتا
نقش دستورالعملهای توجهی بر تغییرات موج آلفا و تتا و دقت پرتاب [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 361-378]
ن
-
نرمی حرکت
بررسی تفاوتهای تغییرپذیری حرکتی و نرمی حرکت در تکلیف دسترسی و چنگ زدن در کودکان و بزرگسالان [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 215-230]
-
نشاط و لذت
ارتباط انگیزة کسب سلامتی و نشاط و لذت با میزان پایبندی بانوان شرکت کننده در ورزشهای همگانی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 135-151]
-
نظریۀ طرحواره
ظهور مهارت برجسته در پرتاب آزاد بسکتبال با سطوح مختلف مهارتی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 17-33]
-
نوجوان
اثربخشی آموزش مهارتهای ذهنی بر عملکرد کمی و کیفی شناگران [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 429-442]
و
-
والد موردعلاقه
تاثیر تمرینات یکپارچگی حسی–حرکتی با کمک والد مورد علاقه بر تعادل کودکان اوتیسم [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 413-428]
-
ورزش همگانی
ارتباط انگیزة کسب سلامتی و نشاط و لذت با میزان پایبندی بانوان شرکت کننده در ورزشهای همگانی [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 135-151]
ه
-
هدفگیری
تأثیر تمرینات بازیمحور بر رشد حرکتی کودکان دارای اضافه وزن با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 87-101]
-
هماهنگی حرکتی
بررسی تفاوتهای تغییرپذیری حرکتی و نرمی حرکت در تکلیف دسترسی و چنگ زدن در کودکان و بزرگسالان [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 215-230]
ی
-
یادداری
تأثیر دستورالعمل کانون توجه بیرونی و حمایت خودمختاری بر یادگیری مهارت هدفگیری کودکان کمتوان ذهنی [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 443-457]
-
یادگیری حرکتی ضمنی
آثار تمرین کمخطا بر یادگیری یک مهارت هدفگیری در نوجوانان کمتوان ذهنی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 295-310]
-
یادگیری ضمنی
تأثیر ترکیب قید سرعت با قیود روشهای صریح، بدون خطا و استنباط قیاسی بر ظهور خودکاری در مهارت پرتاب دارت [دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 171-182]
-
یادگیری ضمنی و آشکار
اثر تمرینات کمخطا- پرخطا و تصادفی بر یادگیری زمانبندی نسبی یک تکلیف حرکتی منتخب: با تأکید بر رویکرد یادگیری آشکار و پنهان [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 321-342]
-
یادگیری مشاهدهای
تأثیر تمرینات تقلیدی فوری، دوره ای و ترکیبی بر عملکرد و یادگیری حرکتی دختران 12-9 سال کاتا کار مبتدی [دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 263-279]
-
یکپارچگی حسی–حرکتی
تاثیر تمرینات یکپارچگی حسی–حرکتی با کمک والد مورد علاقه بر تعادل کودکان اوتیسم [دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 413-428]