ا
-
اختلال اتیسم با عملکرد بالا
بررسی تأثیر یک برنامه فعالیت های بدنی منتخب بر رشد مهارت های حرکتی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی (ADHD) و کودکان اوتیسم (HFA) [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 45-60]
-
اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی
بررسی تأثیر یک برنامه فعالیت های بدنی منتخب بر رشد مهارت های حرکتی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی (ADHD) و کودکان اوتیسم (HFA) [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 45-60]
-
استرس
بررسی رابطة کمال گرایی، استرس و تحلیل رفتگی در بین مربیان شنای زن و مرد [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 129-139]
-
اضطراب
پیش بینی عملکرد کمانداران ماهر براساس متغیرهای روانشناختی با تاکید بر ویژگی شخصیتی درونگرایی - برونگرایی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 5-28]
-
اضطراب رقابتی
ارتباط جهت گیری ورزشی و اضطراب رقابتی در ورزشکاران شرکت کننده در دهمین المپیاد ورزشی دانشجویی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 37-55]
-
الگوی از خود
اثر تعاملی الگودهی (الگوی ماهر و الگوی از خود) و نوع بازخورد بر اجرا و یادگیری مهارت پرتاب دارت [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 123-142]
-
الگوی ماهر
اثر تعاملی الگودهی (الگوی ماهر و الگوی از خود) و نوع بازخورد بر اجرا و یادگیری مهارت پرتاب دارت [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 123-142]
-
انگیختگی
پیش بینی عملکرد کمانداران ماهر براساس متغیرهای روانشناختی با تاکید بر ویژگی شخصیتی درونگرایی - برونگرایی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 5-28]
-
انگیزش
پیش بینی عملکرد کمانداران ماهر براساس متغیرهای روانشناختی با تاکید بر ویژگی شخصیتی درونگرایی - برونگرایی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 5-28]
ب
-
بازخورد آزمونگر کنترل.
اثر تعاملی الگودهی (الگوی ماهر و الگوی از خود) و نوع بازخورد بر اجرا و یادگیری مهارت پرتاب دارت [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 123-142]
-
بازخورد جفت شده
اثر تعاملی الگودهی (الگوی ماهر و الگوی از خود) و نوع بازخورد بر اجرا و یادگیری مهارت پرتاب دارت [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 123-142]
-
بازخورد خودکنترل
اثر تعاملی الگودهی (الگوی ماهر و الگوی از خود) و نوع بازخورد بر اجرا و یادگیری مهارت پرتاب دارت [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 123-142]
-
بالانس دوپایه.
تأثیر مشاهدة مدل انیمیشنی، تصاویر ثابت و مدل ترکیبی بر یادگیری حرکتی مهارت بالانس دو پایه [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 143-156]
-
برنامة حرکتی منتخب
بررسی تأثیر یک برنامه فعالیت های بدنی منتخب بر رشد مهارت های حرکتی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی (ADHD) و کودکان اوتیسم (HFA) [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 45-60]
-
برونگرایی / درونگرایی و عملکرد.
پیش بینی عملکرد کمانداران ماهر براساس متغیرهای روانشناختی با تاکید بر ویژگی شخصیتی درونگرایی - برونگرایی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 5-28]
-
بسکتبال.
اثرخودگفتاری انگیزشی بر اجرای مهارت های حرکتی ساده و پیچیده بسکتبال [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 29-44]
پ
-
پیکرسنجی
بررسی میزان تفاوت های سنی و جنسی کودکان پیش دبستانی در ابعاد پیکرسنجی و عملکرد حرکتی ناشی از قدرت [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 79-95]
ت
-
تحلیل رفتگی
بررسی رابطة کمال گرایی، استرس و تحلیل رفتگی در بین مربیان شنای زن و مرد [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 129-139]
-
تصاویر ثابت
تأثیر مشاهدة مدل انیمیشنی، تصاویر ثابت و مدل ترکیبی بر یادگیری حرکتی مهارت بالانس دو پایه [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 143-156]
-
تصویر سازی PETTLEP
تاثیر مدل های مختلف تصویرسازی بر تعادل دانشجویان دختر دانشگاه تهران [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 111-127]
-
تصویر سازی سنتی
تاثیر مدل های مختلف تصویرسازی بر تعادل دانشجویان دختر دانشگاه تهران [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 111-127]
-
تعادل ایستا و پویا
تاثیر مدل های مختلف تصویرسازی بر تعادل دانشجویان دختر دانشگاه تهران [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 111-127]
-
تمایل به پیروزی
ارتباط جهت گیری ورزشی و اضطراب رقابتی در ورزشکاران شرکت کننده در دهمین المپیاد ورزشی دانشجویی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 37-55]
-
تمرین فیزیکی
تاثیر مدل های مختلف تصویرسازی بر تعادل دانشجویان دختر دانشگاه تهران [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 111-127]
-
تیراندازی.
رابطة شکست یا موفقیت با انتظارات خودکارامدی مردان جوان درتکلیف تیراندازی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 5-18]
ج
-
جنسیت
بررسی میزان تفاوت های سنی و جنسی کودکان پیش دبستانی در ابعاد پیکرسنجی و عملکرد حرکتی ناشی از قدرت [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 79-95]
-
جهت گیری ورزشی
ارتباط جهت گیری ورزشی و اضطراب رقابتی در ورزشکاران شرکت کننده در دهمین المپیاد ورزشی دانشجویی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 37-55]
ح
-
حافظة کاری عددی
تأثیر سبک های شناختی بردقت : نقش حافظة کاری [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 61-78]
-
حافظة کاری فضایی.
تأثیر سبک های شناختی بردقت : نقش حافظة کاری [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 61-78]
-
حرکات ریتمیک
تأثیر یک برنامة حرکات ریتمیک بر توانایی های ادراکی – حرکتی کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 75-92]
خ
-
خودکارامدی
رابطة شکست یا موفقیت با انتظارات خودکارامدی مردان جوان درتکلیف تیراندازی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 5-18]
-
خودگفتاری انگیزشی
اثرخودگفتاری انگیزشی بر اجرای مهارت های حرکتی ساده و پیچیده بسکتبال [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 29-44]
د
-
دانشجویان دختر.
تاثیر مدل های مختلف تصویرسازی بر تعادل دانشجویان دختر دانشگاه تهران [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 111-127]
-
درخودفرورفتگی
تأثیر تمرین دو تکنیک کاراته بر کاهش رفتارهای قالبی سه پسر در خود فرورفتة نهایی، پژوهش مورد منفرد [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 97-122]
-
دقت
تأثیر سبک های شناختی بردقت : نقش حافظة کاری [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 61-78]
ر
-
رفتارهای قالبی.
تأثیر تمرین دو تکنیک کاراته بر کاهش رفتارهای قالبی سه پسر در خود فرورفتة نهایی، پژوهش مورد منفرد [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 97-122]
-
رقابت طلبی
ارتباط جهت گیری ورزشی و اضطراب رقابتی در ورزشکاران شرکت کننده در دهمین المپیاد ورزشی دانشجویی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 37-55]
ز
-
زوکی
تأثیر تمرین دو تکنیک کاراته بر کاهش رفتارهای قالبی سه پسر در خود فرورفتة نهایی، پژوهش مورد منفرد [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 97-122]
س
-
سبک های مقابله
مقایسة سبک های مقابله با استرس در ورزشکاران و غیرورزشکاران با سطح عزت نفس بالا و پایین [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 57-73]
-
سن
بررسی میزان تفاوت های سنی و جنسی کودکان پیش دبستانی در ابعاد پیکرسنجی و عملکرد حرکتی ناشی از قدرت [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 79-95]
ش
-
شکست
رابطة شکست یا موفقیت با انتظارات خودکارامدی مردان جوان درتکلیف تیراندازی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 5-18]
ع
-
عزت نفس.
مقایسة سبک های مقابله با استرس در ورزشکاران و غیرورزشکاران با سطح عزت نفس بالا و پایین [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 57-73]
-
عملکرد
رابطة شکست یا موفقیت با انتظارات خودکارامدی مردان جوان درتکلیف تیراندازی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 5-18]
-
عملکرد حرکتی.
بررسی میزان تفاوت های سنی و جنسی کودکان پیش دبستانی در ابعاد پیکرسنجی و عملکرد حرکتی ناشی از قدرت [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 79-95]
ف
-
فرضیة ویژگی تمرین
وابستگی یادگیری یک مهارت ورزشی واقعی به مکان تمرین، آزمایش فرضیة ویژگی تمرین رفتار حرکتی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 19-35]
-
فعال سازی
پیش بینی عملکرد کمانداران ماهر براساس متغیرهای روانشناختی با تاکید بر ویژگی شخصیتی درونگرایی - برونگرایی [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 5-28]
-
فعالیت بدنی.
مقایسه سطح فعالیت بدنی در دانش آموزان وابسته به زمینه و مستقل از زمینه [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 93-110]
ک
-
کاتا
وابستگی یادگیری یک مهارت ورزشی واقعی به مکان تمرین، آزمایش فرضیة ویژگی تمرین رفتار حرکتی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 19-35]
-
کاراته
وابستگی یادگیری یک مهارت ورزشی واقعی به مکان تمرین، آزمایش فرضیة ویژگی تمرین رفتار حرکتی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 19-35]
-
کاراته
تأثیر تمرین دو تکنیک کاراته بر کاهش رفتارهای قالبی سه پسر در خود فرورفتة نهایی، پژوهش مورد منفرد [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 97-122]
-
کمال گرایی
بررسی رابطة کمال گرایی، استرس و تحلیل رفتگی در بین مربیان شنای زن و مرد [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 129-139]
-
کودکان پیش دبستانی
بررسی میزان تفاوت های سنی و جنسی کودکان پیش دبستانی در ابعاد پیکرسنجی و عملکرد حرکتی ناشی از قدرت [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 79-95]
-
کودکان کم توان ذهنی
تأثیر یک برنامة حرکات ریتمیک بر توانایی های ادراکی – حرکتی کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 75-92]
م
-
مای گری
تأثیر تمرین دو تکنیک کاراته بر کاهش رفتارهای قالبی سه پسر در خود فرورفتة نهایی، پژوهش مورد منفرد [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 97-122]
-
مدل انیمیشن
تأثیر مشاهدة مدل انیمیشنی، تصاویر ثابت و مدل ترکیبی بر یادگیری حرکتی مهارت بالانس دو پایه [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 143-156]
-
مربیان زن
بررسی رابطة کمال گرایی، استرس و تحلیل رفتگی در بین مربیان شنای زن و مرد [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 129-139]
-
مربیان مرد.
بررسی رابطة کمال گرایی، استرس و تحلیل رفتگی در بین مربیان شنای زن و مرد [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 129-139]
-
مستقل از زمینه
مقایسه سطح فعالیت بدنی در دانش آموزان وابسته به زمینه و مستقل از زمینه [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 93-110]
-
مستقل از زمینه
تأثیر سبک های شناختی بردقت : نقش حافظة کاری [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 61-78]
-
مکان تمرین
وابستگی یادگیری یک مهارت ورزشی واقعی به مکان تمرین، آزمایش فرضیة ویژگی تمرین رفتار حرکتی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 19-35]
-
مهارت پیچیده
اثرخودگفتاری انگیزشی بر اجرای مهارت های حرکتی ساده و پیچیده بسکتبال [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 29-44]
-
مهارت ساده
اثرخودگفتاری انگیزشی بر اجرای مهارت های حرکتی ساده و پیچیده بسکتبال [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 29-44]
-
مهارت های ادراکی – حرکتی
تأثیر یک برنامة حرکات ریتمیک بر توانایی های ادراکی – حرکتی کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 75-92]
-
مهارت های حرکتی.
بررسی تأثیر یک برنامه فعالیت های بدنی منتخب بر رشد مهارت های حرکتی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی (ADHD) و کودکان اوتیسم (HFA) [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 45-60]
-
مهارت واقعی
وابستگی یادگیری یک مهارت ورزشی واقعی به مکان تمرین، آزمایش فرضیة ویژگی تمرین رفتار حرکتی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 19-35]
-
موفقیت
رابطة شکست یا موفقیت با انتظارات خودکارامدی مردان جوان درتکلیف تیراندازی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 5-18]
و
-
وابسته به زمینه
مقایسه سطح فعالیت بدنی در دانش آموزان وابسته به زمینه و مستقل از زمینه [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 93-110]
-
وابسته به زمینه
تأثیر سبک های شناختی بردقت : نقش حافظة کاری [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 61-78]
-
ورزشکار
مقایسة سبک های مقابله با استرس در ورزشکاران و غیرورزشکاران با سطح عزت نفس بالا و پایین [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 57-73]
ه
-
هدف گرایی.
ارتباط جهت گیری ورزشی و اضطراب رقابتی در ورزشکاران شرکت کننده در دهمین المپیاد ورزشی دانشجویی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 37-55]
-
هوشبهر.
تأثیر یک برنامة حرکات ریتمیک بر توانایی های ادراکی – حرکتی کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 75-92]
ی
-
یادگیری
رابطة شکست یا موفقیت با انتظارات خودکارامدی مردان جوان درتکلیف تیراندازی [دوره 4، شماره 1، 1391، صفحه 5-18]
-
یادگیری مشاهدهای
تأثیر مشاهدة مدل انیمیشنی، تصاویر ثابت و مدل ترکیبی بر یادگیری حرکتی مهارت بالانس دو پایه [دوره 4، شماره 2، 1391، صفحه 143-156]