آ
-
آزمون استروپ
تأثیر بازخورد خودکنترل بر یادگیری تولید نیروهای کم، متوسط و بیشینه در شرایط خستگی ذهنی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 91-108]
-
آزمون تبحر حرکتی
مقایسة مهارتهای حرکتی و شاخص تودة بدنی کودکان با اعتیاد و بدون اعتیاد به اینترنت [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 59-72]
-
آسیب عضلانی اسکلتی
ترس از حرکت و اضطراب ناشی از درد در ورزشکاران با سابقۀ آسیب عضلانی-اسکلتی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 313-331]
-
آمادهسازی
تأثیر پیشدوره و فواصل زمانی بین محرکها بر دورة بیپاسخی روانشناختی: شواهدی بر آمادهسازی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 73-90]
-
آموزش
مقایسۀ رویکرد آموزش مبتنی بر بازی و رویکرد سنتی: بررسی میزان فعالیت بدنی، انگیزش خود-تعیین و لذت [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 109-127]
-
آموزش
تأثیر روشهای آموزشی بازی برای درک، آموزش ورزش، ترکیبی (بازی برای درک+ آموزش بازی) و خطی بر خلاقیت کودکان در فوتسال [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 293-311]
-
آموزش بازی برای درک
تأثیر روشهای آموزشی بازی برای درک، آموزش ورزش، ترکیبی (بازی برای درک+ آموزش بازی) و خطی بر خلاقیت کودکان در فوتسال [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 293-311]
-
آموزش ورزش
تأثیر روشهای آموزشی بازی برای درک، آموزش ورزش، ترکیبی (بازی برای درک+ آموزش بازی) و خطی بر خلاقیت کودکان در فوتسال [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 293-311]
ا
-
اختلال خواب
تأثیر یک دوره مداخلات ورزشی و غذایی هدفمند بر ظرفیت توجه، سرعت واکنش و پردازش اطلاعات زنان سالمند دارای اختلال خواب [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 427-441]
-
اختلال طیف اوتیسم
ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه سی شارپ (مقیاس خصومت و پرخاشگری کودکان: کنشی/ واکنشی) در افراد با و بدون اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 375-389]
-
اختلال هماهنگی رشدی
تأثیر توانبخشی شناختی بر مهارتهای پایۀ بنیادی کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی: یک مطالعۀ نیمهتجربی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 391-405]
-
اختلال یادگیری
تأثیر تمرینات دید ورزشی بر مدت زمان چشم ساکن و دقت مهارت هدفگیری- مهاری در کودکان با اختلال یادگیری [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 457-472]
-
اختلال یادگیری ریاضی
اثر بازیهای حرکتی در برابر بازیهای رایانهای بر کارکردهای اجرایی، عملکرد تحصیلی و تبحر حرکتی دانشآموزان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 163-184]
-
ادراک
تأثیر خودحرکتی بر ادراک فاصله: بررسی جفت شدن ادراک و عمل [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 443-456]
-
ادراک درد
ترس از حرکت و اضطراب ناشی از درد در ورزشکاران با سابقۀ آسیب عضلانی-اسکلتی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 313-331]
-
ادراک عمق
تأثیر خستگی پیرامونی و مرکزی بر خطای ادراک عمق [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 15-24]
-
اضطراب
مقایسۀ اثربخشی ذهنآگاهی و تصویرسازی ذهنی بر سطوح کورتیزول، اضطراب و اعتمادبهنفس دانشجویان افسری [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 149-161]
-
اضطراب
ترس از حرکت و اضطراب ناشی از درد در ورزشکاران با سابقۀ آسیب عضلانی-اسکلتی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 313-331]
-
اعتمادبهنفس
مقایسۀ اثربخشی ذهنآگاهی و تصویرسازی ذهنی بر سطوح کورتیزول، اضطراب و اعتمادبهنفس دانشجویان افسری [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 149-161]
-
اعتیاد به اینترنت
مقایسة مهارتهای حرکتی و شاخص تودة بدنی کودکان با اعتیاد و بدون اعتیاد به اینترنت [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 59-72]
-
اکتساب
تأثیر زمانبندی تمرین هوازی حاد بر تحکیم حافظۀ کلامی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 185-201]
-
انتقال متقارن
بهرهمندی دانشجویان از تصویرسازی پتلپ در انتقال دوطرفۀ مهارت شوت هندبال [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 239-254]
-
انتقال نامتقارن
بهرهمندی دانشجویان از تصویرسازی پتلپ در انتقال دوطرفۀ مهارت شوت هندبال [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 239-254]
-
انسداد تحت فشار
اثر انسداد تحت فشار بر عملکرد پیشبینی شمشیربازان نخبه و مبتدی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 43-58]
-
انگیزش
مقایسۀ رویکرد آموزش مبتنی بر بازی و رویکرد سنتی: بررسی میزان فعالیت بدنی، انگیزش خود-تعیین و لذت [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 109-127]
-
اولریخ
مقایسة مهارتهای بنیادی دستکاری بین کودکان مبتلا به سندروم متقاطع فوقانی و کودکان سالم [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 473-491]
ب
-
بازخورد خودکنترل
تأثیر بازخورد خودکنترل بر یادگیری تولید نیروهای کم، متوسط و بیشینه در شرایط خستگی ذهنی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 91-108]
-
بازی بومی-محلی
مقایسۀ اثر بازیهای بومی محلی و حیاط پویا بر کارکرد شناختی، سواد بدنی و پیشرفت تحصیلی کودکان 8 تا 12 ساله [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 333-354]
-
بازی حرکتی
اثر بازیهای حرکتی در برابر بازیهای رایانهای بر کارکردهای اجرایی، عملکرد تحصیلی و تبحر حرکتی دانشآموزان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 163-184]
-
بازی رایانهای
اثر بازیهای حرکتی در برابر بازیهای رایانهای بر کارکردهای اجرایی، عملکرد تحصیلی و تبحر حرکتی دانشآموزان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 163-184]
-
برنامۀ مداخلهای
تأثیر برنامۀ مداخلۀ حرکتی درشت و ظریف بر یکپارچگی بینایی– حرکتی کودکان 4 تا 6 سال [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 129-147]
-
بسکتبال
اثربخشی روشهای آموزش ارتقای عملکرد ورزشی مبتنی بر مایندفولنس (MSPE) و تصویرسازیذهنی بر بهبود مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 355-373]
پ
-
پایایی
روایی و پایایی آزمون رشد حرکتی درشت- 3 در کودکان 5 تا 9 سالۀعراقی و مقایسۀ رشد مهارتهای حرکتی درشت کودکان ایرانی و عراقی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 219-238]
-
پرتاب آزاد
اثربخشی روشهای آموزش ارتقای عملکرد ورزشی مبتنی بر مایندفولنس (MSPE) و تصویرسازیذهنی بر بهبود مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 355-373]
-
پرخاشگری
ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه سی شارپ (مقیاس خصومت و پرخاشگری کودکان: کنشی/ واکنشی) در افراد با و بدون اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 375-389]
-
پردازش اطلاعات
تأثیر یک دوره مداخلات ورزشی و غذایی هدفمند بر ظرفیت توجه، سرعت واکنش و پردازش اطلاعات زنان سالمند دارای اختلال خواب [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 427-441]
-
پرسشنامه C-SHARP
ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه سی شارپ (مقیاس خصومت و پرخاشگری کودکان: کنشی/ واکنشی) در افراد با و بدون اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 375-389]
-
پرسشنامه پرخاشگری واکنشی _ کنشی
ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه سی شارپ (مقیاس خصومت و پرخاشگری کودکان: کنشی/ واکنشی) در افراد با و بدون اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 375-389]
-
پیشبینی
اثر انسداد تحت فشار بر عملکرد پیشبینی شمشیربازان نخبه و مبتدی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 43-58]
-
پیشدوره
تأثیر پیشدوره و فواصل زمانی بین محرکها بر دورة بیپاسخی روانشناختی: شواهدی بر آمادهسازی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 73-90]
ت
-
تبحر حرکتی
اثر بازیهای حرکتی در برابر بازیهای رایانهای بر کارکردهای اجرایی، عملکرد تحصیلی و تبحر حرکتی دانشآموزان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 163-184]
-
تحریک الکتریکی
تأثیر توانبخشی شناختی بر مهارتهای پایۀ بنیادی کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی: یک مطالعۀ نیمهتجربی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 391-405]
-
تحریک الکتریکی فراجمجمهای مغز
تأثیر تحریک الکتریکی فراجمجمهای مغز با استفاده از جریان الکتریکی مستقیم بر تمرکز و رکورد تیراندازان تپانچه [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 407-425]
-
تحکیم حافظه
تأثیر زمانبندی تمرین هوازی حاد بر تحکیم حافظۀ کلامی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 185-201]
-
تصویرسازی ذهنی
مقایسۀ اثربخشی ذهنآگاهی و تصویرسازی ذهنی بر سطوح کورتیزول، اضطراب و اعتمادبهنفس دانشجویان افسری [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 149-161]
-
تصویرسازی ذهنی
اثربخشی روشهای آموزش ارتقای عملکرد ورزشی مبتنی بر مایندفولنس (MSPE) و تصویرسازیذهنی بر بهبود مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 355-373]
-
تکلیف دوگانه
تأثیر پیشدوره و فواصل زمانی بین محرکها بر دورة بیپاسخی روانشناختی: شواهدی بر آمادهسازی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 73-90]
-
تمرکز
تأثیر تحریک الکتریکی فراجمجمهای مغز با استفاده از جریان الکتریکی مستقیم بر تمرکز و رکورد تیراندازان تپانچه [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 407-425]
-
تمرینات خیرگی
تأثیر تمرینات دید ورزشی بر مدت زمان چشم ساکن و دقت مهارت هدفگیری- مهاری در کودکان با اختلال یادگیری [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 457-472]
-
تمرینات دونفره
تأثیر همتاسازی مهارتی در تعامل دوتایی مشارکتی بر یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز دختران نوجوان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 275-291]
-
تمرین هوازی
تأثیر زمانبندی تمرین هوازی حاد بر تحکیم حافظۀ کلامی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 185-201]
-
تنیس روی میز
تأثیر همتاسازی مهارتی در تعامل دوتایی مشارکتی بر یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز دختران نوجوان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 275-291]
-
توانبخشی شناختی
تأثیر توانبخشی شناختی بر مهارتهای پایۀ بنیادی کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی: یک مطالعۀ نیمهتجربی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 391-405]
-
تیراندازی
تأثیر تحریک الکتریکی فراجمجمهای مغز با استفاده از جریان الکتریکی مستقیم بر تمرکز و رکورد تیراندازان تپانچه [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 407-425]
خ
-
خستگی پیرامونی
تأثیر خستگی پیرامونی و مرکزی بر خطای ادراک عمق [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 15-24]
-
خستگی جسمی
تأثیر خستگی پیرامونی و مرکزی بر خطای ادراک عمق [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 15-24]
-
خستگی ذهنی
تأثیر بازخورد خودکنترل بر یادگیری تولید نیروهای کم، متوسط و بیشینه در شرایط خستگی ذهنی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 91-108]
-
خستگی ذهنی
تأثیر خستگی پیرامونی و مرکزی بر خطای ادراک عمق [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 15-24]
-
خستگی مرکزی
تأثیر خستگی پیرامونی و مرکزی بر خطای ادراک عمق [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 15-24]
-
خطای بینایی ابینگهاوس
تأثیر دو نوع خطای بینایی ابینگهاوس بر یادگیری یک مهارت حرکتی در کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 255-273]
-
خلاقیت
تأثیر روشهای آموزشی بازی برای درک، آموزش ورزش، ترکیبی (بازی برای درک+ آموزش بازی) و خطی بر خلاقیت کودکان در فوتسال [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 293-311]
-
خودتعیینی
مقایسۀ رویکرد آموزش مبتنی بر بازی و رویکرد سنتی: بررسی میزان فعالیت بدنی، انگیزش خود-تعیین و لذت [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 109-127]
-
خودحرکتی
تأثیر خودحرکتی بر ادراک فاصله: بررسی جفت شدن ادراک و عمل [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 443-456]
-
خودگفتاری انگیزشی
تأثیر خودگفتاری انگیزشی بر عملکرد هماهنگی دودستی دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]
د
-
دانشجو
تأثیر خودگفتاری انگیزشی بر عملکرد هماهنگی دودستی دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]
-
دانشجویان افسری
مقایسۀ اثربخشی ذهنآگاهی و تصویرسازی ذهنی بر سطوح کورتیزول، اضطراب و اعتمادبهنفس دانشجویان افسری [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 149-161]
-
دست برتری
بهرهمندی دانشجویان از تصویرسازی پتلپ در انتقال دوطرفۀ مهارت شوت هندبال [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 239-254]
-
دقت
تأثیر تمرینات دید ورزشی بر مدت زمان چشم ساکن و دقت مهارت هدفگیری- مهاری در کودکان با اختلال یادگیری [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 457-472]
-
دقت و سرعت
تأثیر خودگفتاری انگیزشی بر عملکرد هماهنگی دودستی دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]
-
دورة بیپاسخی روانشناختی
تأثیر پیشدوره و فواصل زمانی بین محرکها بر دورة بیپاسخی روانشناختی: شواهدی بر آمادهسازی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 73-90]
-
دید ورزشی
تأثیر تمرینات دید ورزشی بر مدت زمان چشم ساکن و دقت مهارت هدفگیری- مهاری در کودکان با اختلال یادگیری [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 457-472]
ذ
-
ذهنآگاهی
مقایسۀ اثربخشی ذهنآگاهی و تصویرسازی ذهنی بر سطوح کورتیزول، اضطراب و اعتمادبهنفس دانشجویان افسری [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 149-161]
ر
-
راهبردهای مقابلهای
ارتباط بین راهبردهای مقابلهای و تسلط فراانگیزشی در ورزشکاران نخبه: رویکرد نظریۀ بازگشتی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 25-42]
-
رشد حرکتی
مقایسة مهارتهای حرکتی و شاخص تودة بدنی کودکان با اعتیاد و بدون اعتیاد به اینترنت [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 59-72]
-
رکورد
تأثیر تحریک الکتریکی فراجمجمهای مغز با استفاده از جریان الکتریکی مستقیم بر تمرکز و رکورد تیراندازان تپانچه [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 407-425]
-
روان سنجی
روایی و پایایی آزمون رشد حرکتی درشت- 3 در کودکان 5 تا 9 سالۀعراقی و مقایسۀ رشد مهارتهای حرکتی درشت کودکان ایرانی و عراقی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 219-238]
-
روایی
روایی و پایایی آزمون رشد حرکتی درشت- 3 در کودکان 5 تا 9 سالۀعراقی و مقایسۀ رشد مهارتهای حرکتی درشت کودکان ایرانی و عراقی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 219-238]
-
روش سنتی
تأثیر روشهای آموزشی بازی برای درک، آموزش ورزش، ترکیبی (بازی برای درک+ آموزش بازی) و خطی بر خلاقیت کودکان در فوتسال [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 293-311]
ز
-
زمانبندی تمرین
تأثیر زمانبندی تمرین هوازی حاد بر تحکیم حافظۀ کلامی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 185-201]
-
زمان واکنش
تأثیر پیشدوره و فواصل زمانی بین محرکها بر دورة بیپاسخی روانشناختی: شواهدی بر آمادهسازی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 73-90]
س
-
سالمند
تأثیر یک دوره مداخلات ورزشی و غذایی هدفمند بر ظرفیت توجه، سرعت واکنش و پردازش اطلاعات زنان سالمند دارای اختلال خواب [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 427-441]
-
سبکهای شناختی
بررسی رابطة سبکهای یادگیری و سبکهای شناختی در دانشجویان ورزشکار با اثر تعدیلکنندگی مقاطع تحصیلی و جنسیت [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 203-217]
-
سبکهای یادگیری
بررسی رابطة سبکهای یادگیری و سبکهای شناختی در دانشجویان ورزشکار با اثر تعدیلکنندگی مقاطع تحصیلی و جنسیت [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 203-217]
-
سرعت حرکت
تأثیر خودحرکتی بر ادراک فاصله: بررسی جفت شدن ادراک و عمل [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 443-456]
-
سندروم متقاطع فوقانی
مقایسة مهارتهای بنیادی دستکاری بین کودکان مبتلا به سندروم متقاطع فوقانی و کودکان سالم [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 473-491]
-
سواد بدنی
مقایسۀ اثر بازیهای بومی محلی و حیاط پویا بر کارکرد شناختی، سواد بدنی و پیشرفت تحصیلی کودکان 8 تا 12 ساله [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 333-354]
ش
-
شمشیرباز
اثر انسداد تحت فشار بر عملکرد پیشبینی شمشیربازان نخبه و مبتدی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 43-58]
ع
-
عملکرد تحصیلی
اثر بازیهای حرکتی در برابر بازیهای رایانهای بر کارکردهای اجرایی، عملکرد تحصیلی و تبحر حرکتی دانشآموزان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 163-184]
-
عملکرد حرکتی
مقایسۀ اثر بازیهای بومی محلی و حیاط پویا بر کارکرد شناختی، سواد بدنی و پیشرفت تحصیلی کودکان 8 تا 12 ساله [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 333-354]
-
عملکرد روانی-حرکتی
تأثیر یک دوره مداخلات ورزشی و غذایی هدفمند بر ظرفیت توجه، سرعت واکنش و پردازش اطلاعات زنان سالمند دارای اختلال خواب [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 427-441]
-
عملکرد ورزشی
اثربخشی روشهای آموزش ارتقای عملکرد ورزشی مبتنی بر مایندفولنس (MSPE) و تصویرسازیذهنی بر بهبود مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 355-373]
ف
-
فعالیت بدنی
مقایسۀ رویکرد آموزش مبتنی بر بازی و رویکرد سنتی: بررسی میزان فعالیت بدنی، انگیزش خود-تعیین و لذت [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 109-127]
ک
-
کارکرد شناختی
مقایسۀ اثر بازیهای بومی محلی و حیاط پویا بر کارکرد شناختی، سواد بدنی و پیشرفت تحصیلی کودکان 8 تا 12 ساله [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 333-354]
-
کارکردهای اجرایی
اثر بازیهای حرکتی در برابر بازیهای رایانهای بر کارکردهای اجرایی، عملکرد تحصیلی و تبحر حرکتی دانشآموزان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 163-184]
-
کنترل نیرو
تأثیر بازخورد خودکنترل بر یادگیری تولید نیروهای کم، متوسط و بیشینه در شرایط خستگی ذهنی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 91-108]
-
کودکان
مقایسة مهارتهای حرکتی و شاخص تودة بدنی کودکان با اعتیاد و بدون اعتیاد به اینترنت [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 59-72]
-
کودکان
تأثیر برنامۀ مداخلۀ حرکتی درشت و ظریف بر یکپارچگی بینایی– حرکتی کودکان 4 تا 6 سال [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 129-147]
-
کودکان
مقایسۀ اثر بازیهای بومی محلی و حیاط پویا بر کارکرد شناختی، سواد بدنی و پیشرفت تحصیلی کودکان 8 تا 12 ساله [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 333-354]
-
کودکان
تأثیر توانبخشی شناختی بر مهارتهای پایۀ بنیادی کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی: یک مطالعۀ نیمهتجربی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 391-405]
-
کودکان
مقایسة مهارتهای بنیادی دستکاری بین کودکان مبتلا به سندروم متقاطع فوقانی و کودکان سالم [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 473-491]
-
کودکان اوتیسم
تأثیر دو نوع خطای بینایی ابینگهاوس بر یادگیری یک مهارت حرکتی در کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 255-273]
-
کودکان عراقی
روایی و پایایی آزمون رشد حرکتی درشت- 3 در کودکان 5 تا 9 سالۀعراقی و مقایسۀ رشد مهارتهای حرکتی درشت کودکان ایرانی و عراقی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 219-238]
ل
-
لذت
مقایسۀ رویکرد آموزش مبتنی بر بازی و رویکرد سنتی: بررسی میزان فعالیت بدنی، انگیزش خود-تعیین و لذت [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 109-127]
م
-
مایندفولنس
اثربخشی روشهای آموزش ارتقای عملکرد ورزشی مبتنی بر مایندفولنس (MSPE) و تصویرسازیذهنی بر بهبود مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 355-373]
-
مبتدی
اثر انسداد تحت فشار بر عملکرد پیشبینی شمشیربازان نخبه و مبتدی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 43-58]
-
مقاطع تحصیلی
بررسی رابطة سبکهای یادگیری و سبکهای شناختی در دانشجویان ورزشکار با اثر تعدیلکنندگی مقاطع تحصیلی و جنسیت [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 203-217]
-
مهارت حرکتی
تأثیر توانبخشی شناختی بر مهارتهای پایۀ بنیادی کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی: یک مطالعۀ نیمهتجربی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 391-405]
-
مهارت حرکتی پرتابی
تأثیر دو نوع خطای بینایی ابینگهاوس بر یادگیری یک مهارت حرکتی در کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 255-273]
-
مهارتهای بنیادی
مقایسة مهارتهای بنیادی دستکاری بین کودکان مبتلا به سندروم متقاطع فوقانی و کودکان سالم [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 473-491]
-
مهارت های حرکتی درشت
روایی و پایایی آزمون رشد حرکتی درشت- 3 در کودکان 5 تا 9 سالۀعراقی و مقایسۀ رشد مهارتهای حرکتی درشت کودکان ایرانی و عراقی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 219-238]
-
مهارتهای درشت
تأثیر برنامۀ مداخلۀ حرکتی درشت و ظریف بر یکپارچگی بینایی– حرکتی کودکان 4 تا 6 سال [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 129-147]
-
مهارتهای دستکاری
مقایسة مهارتهای بنیادی دستکاری بین کودکان مبتلا به سندروم متقاطع فوقانی و کودکان سالم [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 473-491]
-
مهارتهای ظریف
تأثیر برنامۀ مداخلۀ حرکتی درشت و ظریف بر یکپارچگی بینایی– حرکتی کودکان 4 تا 6 سال [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 129-147]
-
مهارت هدفگیری- مهاری
تأثیر تمرینات دید ورزشی بر مدت زمان چشم ساکن و دقت مهارت هدفگیری- مهاری در کودکان با اختلال یادگیری [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 457-472]
ن
-
ناتوانی رشدی
ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه سی شارپ (مقیاس خصومت و پرخاشگری کودکان: کنشی/ واکنشی) در افراد با و بدون اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 375-389]
-
نخبه
اثر انسداد تحت فشار بر عملکرد پیشبینی شمشیربازان نخبه و مبتدی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 43-58]
-
نظریۀ انسجام مرکزی ضعیف
تأثیر دو نوع خطای بینایی ابینگهاوس بر یادگیری یک مهارت حرکتی در کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 255-273]
-
نظریۀ بازگشتی
ارتباط بین راهبردهای مقابلهای و تسلط فراانگیزشی در ورزشکاران نخبه: رویکرد نظریۀ بازگشتی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 25-42]
و
-
ورزشکاران فعالیتمحور
ارتباط بین راهبردهای مقابلهای و تسلط فراانگیزشی در ورزشکاران نخبه: رویکرد نظریۀ بازگشتی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 25-42]
-
ورزشکاران هدفمحور
ارتباط بین راهبردهای مقابلهای و تسلط فراانگیزشی در ورزشکاران نخبه: رویکرد نظریۀ بازگشتی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 25-42]
-
ورزشکار حرفهای
ترس از حرکت و اضطراب ناشی از درد در ورزشکاران با سابقۀ آسیب عضلانی-اسکلتی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 313-331]
-
ویتامین D
تأثیر یک دوره مداخلات ورزشی و غذایی هدفمند بر ظرفیت توجه، سرعت واکنش و پردازش اطلاعات زنان سالمند دارای اختلال خواب [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 427-441]
ه
-
همارزی کارکردی
بهرهمندی دانشجویان از تصویرسازی پتلپ در انتقال دوطرفۀ مهارت شوت هندبال [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 239-254]
-
هماهنگی دودستی
تأثیر خودگفتاری انگیزشی بر عملکرد هماهنگی دودستی دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]
-
همتاسازی سطح مهارت
تأثیر همتاسازی مهارتی در تعامل دوتایی مشارکتی بر یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز دختران نوجوان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 275-291]
ی
-
یادگیری
تأثیر همتاسازی مهارتی در تعامل دوتایی مشارکتی بر یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز دختران نوجوان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 275-291]
-
یادگیری
تأثیر دو نوع خطای بینایی ابینگهاوس بر یادگیری یک مهارت حرکتی در کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 255-273]
-
یادگیری حرکتی
تأثیر بازخورد خودکنترل بر یادگیری تولید نیروهای کم، متوسط و بیشینه در شرایط خستگی ذهنی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 91-108]
-
یادگیری کلامی شنوایی
تأثیر زمانبندی تمرین هوازی حاد بر تحکیم حافظۀ کلامی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 185-201]
-
یکپارچگی بینایی- حرکتی
تأثیر برنامۀ مداخلۀ حرکتی درشت و ظریف بر یکپارچگی بینایی– حرکتی کودکان 4 تا 6 سال [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 129-147]