آ
-
آزمون M-ABC
روایی و پایایی مجموعه آزمونهای ارزیابی حرکت کودکان (M-ABC) در کودکان ششسالۀ شهر اصفهان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 105-122]
-
آزمون اولریخ
تأثیر یک دوره آموزش مهارتهای پایۀ شنا بر مهارتهای حرکتی درشت کودکان اوتیسمی 7 تا 11 سال [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 171-185]
-
آسپرگر
تأثیر برنامۀ حرکتی پیشرونده بر بهبود مهارت های حرکتی کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 343-357]
ا
-
ابتدایی
تأثیر طرح ملی طناورز بر تعادل ایستا و پویای دانش آموزان پسر مقطع چهارم ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 139-151]
-
اختلال بیش فعالی
تأثیر برنامۀ حرکتی پیشرونده بر بهبود مهارت های حرکتی کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 343-357]
-
اختلال هماهنگی
تأثیر تمرینات ژیمناستیک بر ویژگیهای عصبروانشناختی کودکان دچار اختلال هماهنگی رشدی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 217-238]
-
ادراک سلامتی
پیشبینی نشانگان افسردگی سالمندان براساس میزان فعالیت بدنی و ویژگیهای جمعیتشناختی: بررسی نقش سن و جنسیت [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 87-103]
-
ادراکی- حرکتی
تاثیر تمرینات ادراکی- حرکتی بر رشد مهارتهای حرکتی دختران کمتوان ذهنی تربیتپذیر [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 473-490]
-
استرس ورزشی
روایی و پایایی نسخۀ فارسی پرسشنامة سبک مقابله (گرایشی و اجتنابی) برای ورزشکاران [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 253-268]
-
استعدادیابی
ویژگی های تکانش گری بازیکنان پست های مختلف فوتبال؛ آزمون دیدگاه گرایش غالب [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 153-169]
-
افتادن
پیشبینی نشانگان افسردگی سالمندان براساس میزان فعالیت بدنی و ویژگیهای جمعیتشناختی: بررسی نقش سن و جنسیت [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 87-103]
-
افتراقی
تأثیر افزایش وزن اندام بر بخشهای پیشحرکتی و حرکتی زمان واکنش ساده و افتراقی مردان جوان و مسن [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 21-39]
-
افسردگی
پیشبینی نشانگان افسردگی سالمندان براساس میزان فعالیت بدنی و ویژگیهای جمعیتشناختی: بررسی نقش سن و جنسیت [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 87-103]
-
اکتساب
مقایسۀ تواتر بازخورد خودکنترل با آزمونگر کنترل متواتر بر اکتساب و یادگیری تکلیف پرتابی در کودکان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 57-74]
-
الکترومیوگرافی
تأثیر افزایش وزن اندام بر بخشهای پیشحرکتی و حرکتی زمان واکنش ساده و افتراقی مردان جوان و مسن [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 21-39]
-
الگوی ضربه
اثر تغییرپذیری فاصلۀ کانون توجه با استفاده از خودگویی بر یادگیری فورهند تنیس روی میز [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 375-390]
-
انگیزش بیرونی
ارتباط بین جو انگیزشی ادراکشده و انگیزش خودمختاری جودوکاران لیگ برتر ایران [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 295-310]
-
انگیزش درونی
ارتباط بین جو انگیزشی ادراکشده و انگیزش خودمختاری جودوکاران لیگ برتر ایران [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 295-310]
-
اوتیسم
تأثیر برنامۀ حرکتی پیشرونده بر بهبود مهارت های حرکتی کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 343-357]
ب
-
بازخورد
مقایسۀ تواتر بازخورد خودکنترل با آزمونگر کنترل متواتر بر اکتساب و یادگیری تکلیف پرتابی در کودکان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 57-74]
-
بازخورد آینه
تاثیر بازخورد همزمان بینایی (آینه) بر تعادل ایستای دختران 7 تا 13ساله [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 423-435]
-
بازخورد بینایی
تأثیر دشواری تکلیف و بازخورد بینایی بر تعادل زنان سالمند [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 457-472]
-
بازخورد زیستی
مقایسۀ توانایی کنترل انگیختگی با دو روش تصویرسازی ذهنی و بازخورد زیستی در پسران و دختران ورزشکار [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 409-422]
-
بازخورد همزمان
تاثیر بازخورد همزمان بینایی (آینه) بر تعادل ایستای دختران 7 تا 13ساله [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 423-435]
-
بازخورد هنجاری
تأثیر بازخورد هنجاری بر یادگیری مهارت هدفگیری پرتابی کودکان 9 تا 11ساله [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 203-216]
-
بازی
تأثیر بازیهای کودکانۀ جسمانی بر بهبود کمرویی دانشآموزان دختر دبستانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 187-201]
-
بازی رایانهای
تأثیر تجربۀ حرکتی و شناختی بر توانایی چرخش ذهنی پسران [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 75-86]
-
بازیکنان فوتبال
ویژگی های تکانش گری بازیکنان پست های مختلف فوتبال؛ آزمون دیدگاه گرایش غالب [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 153-169]
-
برنامۀ تمرینی منتخب
تأثیر یک دوره برنامۀ تمرینی منتخب بر کاهش عوارض هایپوتونی عضلانی و تغییر ترکیب بدنی مردان سندروم داون [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 269-294]
-
بهبود
تأثیر بازیهای کودکانۀ جسمانی بر بهبود کمرویی دانشآموزان دختر دبستانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 187-201]
-
بهرۀ حرکتی درشت
تأثیر یک دوره آموزش مهارتهای پایۀ شنا بر مهارتهای حرکتی درشت کودکان اوتیسمی 7 تا 11 سال [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 171-185]
-
بیشفعالی
تأثیر تمرینات تعادلی با توپ سوئیسی بر مهارت حرکتی درشت کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه / بیشفعالی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 437-455]
-
بینایی
تاثیر بازخورد همزمان بینایی (آینه) بر تعادل ایستای دختران 7 تا 13ساله [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 423-435]
پ
-
پاسخ گالوانیک
مقایسۀ توانایی کنترل انگیختگی با دو روش تصویرسازی ذهنی و بازخورد زیستی در پسران و دختران ورزشکار [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 409-422]
-
پایایی
روایی و پایایی مجموعه آزمونهای ارزیابی حرکت کودکان (M-ABC) در کودکان ششسالۀ شهر اصفهان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 105-122]
-
پرتاب دارت
تأثیر کانون توجه درونی و بیرونی بر اکتساب، یادداری و انتقال پرتاب دارت در کودکان کمتوان ذهنی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 511-527]
-
پرتابی
تأثیر بازخورد هنجاری بر یادگیری مهارت هدفگیری پرتابی کودکان 9 تا 11ساله [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 203-216]
-
پردازش پنهان
تأثیر تداخل زمینهای و اختصاصی بودن تمرین بر یادگیری یک مهارت پرتابی: مطالعۀ پردازش کمتلاش [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 41-55]
ت
-
تجربۀ حرکتی
تأثیر تجربۀ حرکتی و شناختی بر توانایی چرخش ذهنی پسران [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 75-86]
-
تجربۀ شناختی
تأثیر تجربۀ حرکتی و شناختی بر توانایی چرخش ذهنی پسران [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 75-86]
-
تحلیل عاملی
روایی و پایایی نسخۀ فارسی پرسشنامة سبک مقابله (گرایشی و اجتنابی) برای ورزشکاران [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 253-268]
-
تداخل زمینهای
تأثیر تداخل زمینهای فزایندۀ نظامدار بر یادگیری برنامۀ حرکتی تعمیمیافتۀ متفاوت (سرویس والیبال) [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 491-510]
-
ترکیب بدن
تأثیر یک دوره برنامۀ تمرینی منتخب بر کاهش عوارض هایپوتونی عضلانی و تغییر ترکیب بدنی مردان سندروم داون [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 269-294]
-
تصویرسازی خاص
مقایسۀ تأثیر تصویرسازی خاص شناختی و عمومی شناختی بر اجرای مهارتهای فوتبالیستهای 10-7 ساله [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 239-251]
-
تصویرسازی ذهنی
مقایسۀ تأثیر تصویرسازی خاص شناختی و عمومی شناختی بر اجرای مهارتهای فوتبالیستهای 10-7 ساله [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 239-251]
-
تصویرسازی ذهنی
مقایسۀ توانایی کنترل انگیختگی با دو روش تصویرسازی ذهنی و بازخورد زیستی در پسران و دختران ورزشکار [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 409-422]
-
تصویرسازی شناختی
مقایسۀ تأثیر تصویرسازی خاص شناختی و عمومی شناختی بر اجرای مهارتهای فوتبالیستهای 10-7 ساله [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 239-251]
-
تصویرسازی عمومی
مقایسۀ تأثیر تصویرسازی خاص شناختی و عمومی شناختی بر اجرای مهارتهای فوتبالیستهای 10-7 ساله [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 239-251]
-
تعادل ایستا
تأثیر طرح ملی طناورز بر تعادل ایستا و پویای دانش آموزان پسر مقطع چهارم ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 139-151]
-
تعادل ایستا
تاثیر بازخورد همزمان بینایی (آینه) بر تعادل ایستای دختران 7 تا 13ساله [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 423-435]
-
تعادل پویا
تأثیر طرح ملی طناورز بر تعادل ایستا و پویای دانش آموزان پسر مقطع چهارم ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 139-151]
-
تکانشگری
ویژگی های تکانش گری بازیکنان پست های مختلف فوتبال؛ آزمون دیدگاه گرایش غالب [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 153-169]
-
تکلیف تعادل
اثر تمرین توجه درونی و بیرونی با/بدون موسیقی انگیزشی بر اجرای تکلیف تعادلی پویا [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 333-342]
-
تکلیف ثانویه
تأثیر تداخل زمینهای و اختصاصی بودن تمرین بر یادگیری یک مهارت پرتابی: مطالعۀ پردازش کمتلاش [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 41-55]
-
تکلیف ثانویه
بهبود تکلیف ثانویه (زمان واکنش افتراقی) در نتیجۀ خودگفتاری انگیزشی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 391-408]
-
تکلیف زمان بندی
تأثیر الگودهی خودکنترلی بر یادگیری یک تکلیف زمانبندی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 359-373]
-
تلاش شناختی
تأثیر تداخل زمینهای و اختصاصی بودن تمرین بر یادگیری یک مهارت پرتابی: مطالعۀ پردازش کمتلاش [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 41-55]
-
تمرین
اثر تمرین توجه درونی و بیرونی با/بدون موسیقی انگیزشی بر اجرای تکلیف تعادلی پویا [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 333-342]
-
تمرین آشکار
اثر دست برتری و نوع تمرین (آشکار و پنهان) بر دقت و زمان عکسالعمل متوالی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 529-548]
-
تمرینات تعادلی
تأثیر تمرینات تعادلی با توپ سوئیسی بر مهارت حرکتی درشت کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه / بیشفعالی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 437-455]
-
تمرین اختصاصی
تأثیر تداخل زمینهای و اختصاصی بودن تمرین بر یادگیری یک مهارت پرتابی: مطالعۀ پردازش کمتلاش [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 41-55]
-
تمرین پنهان
اثر دست برتری و نوع تمرین (آشکار و پنهان) بر دقت و زمان عکسالعمل متوالی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 529-548]
-
تمرین تصادفی
رابطۀ بین سبک یادگیری همگرا و واگرا و اثرگذاری تمرین تصادفی و مسدود در یادگیری مهارتهای سرویس بدمینتون [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 123-138]
-
تمرین تصادفی
تأثیر تداخل زمینهای فزایندۀ نظامدار بر یادگیری برنامۀ حرکتی تعمیمیافتۀ متفاوت (سرویس والیبال) [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 491-510]
-
تمرین شنا
تأثیر یک دوره آموزش مهارتهای پایۀ شنا بر مهارتهای حرکتی درشت کودکان اوتیسمی 7 تا 11 سال [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 171-185]
-
تمرین متغیر
تأثیر تداخل زمینهای و اختصاصی بودن تمرین بر یادگیری یک مهارت پرتابی: مطالعۀ پردازش کمتلاش [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 41-55]
-
تمرین مسدود
رابطۀ بین سبک یادگیری همگرا و واگرا و اثرگذاری تمرین تصادفی و مسدود در یادگیری مهارتهای سرویس بدمینتون [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 123-138]
-
تمرین مسدود
تأثیر تداخل زمینهای فزایندۀ نظامدار بر یادگیری برنامۀ حرکتی تعمیمیافتۀ متفاوت (سرویس والیبال) [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 491-510]
-
تنیس روی میز
اثر تغییرپذیری فاصلۀ کانون توجه با استفاده از خودگویی بر یادگیری فورهند تنیس روی میز [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 375-390]
-
توالی حرکتی
اثر دست برتری و نوع تمرین (آشکار و پنهان) بر دقت و زمان عکسالعمل متوالی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 529-548]
-
توپ سوئیسی
تأثیر تمرینات تعادلی با توپ سوئیسی بر مهارت حرکتی درشت کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه / بیشفعالی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 437-455]
-
توجه بیرونی
اثر تمرین توجه درونی و بیرونی با/بدون موسیقی انگیزشی بر اجرای تکلیف تعادلی پویا [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 333-342]
-
توجه بیرونی
تأثیر کانون توجه درونی و بیرونی بر اکتساب، یادداری و انتقال پرتاب دارت در کودکان کمتوان ذهنی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 511-527]
-
توجه درونی
اثر تمرین توجه درونی و بیرونی با/بدون موسیقی انگیزشی بر اجرای تکلیف تعادلی پویا [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 333-342]
-
توجه درونی
تأثیر کانون توجه درونی و بیرونی بر اکتساب، یادداری و انتقال پرتاب دارت در کودکان کمتوان ذهنی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 511-527]
ج
-
جودو
ارتباط بین جو انگیزشی ادراکشده و انگیزش خودمختاری جودوکاران لیگ برتر ایران [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 295-310]
-
جو عملکردی
ارتباط بین جو انگیزشی ادراکشده و انگیزش خودمختاری جودوکاران لیگ برتر ایران [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 295-310]
-
جو مهارتی
ارتباط بین جو انگیزشی ادراکشده و انگیزش خودمختاری جودوکاران لیگ برتر ایران [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 295-310]
چ
-
چرخش ذهنی
تأثیر تجربۀ حرکتی و شناختی بر توانایی چرخش ذهنی پسران [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 75-86]
ح
-
حافظه
تأثیر فعالیت ورزشی مقاومتی بر حافظه و عوامل نوروتروفیکی دانشجویان کمتحرک [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 1-19]
-
حرکات موزون
تأثیر ترکیبهای مختلف موسیقی و حرکات هماهنگ بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان پسر 8 تا 14 سالة کمتوان ذهنی آموزشپذیر [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 311-331]
خ
-
خجالت
تأثیر بازیهای کودکانۀ جسمانی بر بهبود کمرویی دانشآموزان دختر دبستانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 187-201]
-
خودکنترلی
مقایسۀ تواتر بازخورد خودکنترل با آزمونگر کنترل متواتر بر اکتساب و یادگیری تکلیف پرتابی در کودکان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 57-74]
-
خودگفتاری انگیزشی
بهبود تکلیف ثانویه (زمان واکنش افتراقی) در نتیجۀ خودگفتاری انگیزشی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 391-408]
-
خودگویی
اثر تغییرپذیری فاصلۀ کانون توجه با استفاده از خودگویی بر یادگیری فورهند تنیس روی میز [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 375-390]
د
-
دانشآموزان
تأثیر طرح ملی طناورز بر تعادل ایستا و پویای دانش آموزان پسر مقطع چهارم ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 139-151]
-
دانشآموزان
تأثیر ترکیبهای مختلف موسیقی و حرکات هماهنگ بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان پسر 8 تا 14 سالة کمتوان ذهنی آموزشپذیر [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 311-331]
-
دانشجو
تأثیر فعالیت ورزشی مقاومتی بر حافظه و عوامل نوروتروفیکی دانشجویان کمتحرک [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 1-19]
-
دانشجویان دختر
بهبود تکلیف ثانویه (زمان واکنش افتراقی) در نتیجۀ خودگفتاری انگیزشی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 391-408]
-
دبستان
تأثیر بازیهای کودکانۀ جسمانی بر بهبود کمرویی دانشآموزان دختر دبستانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 187-201]
-
دختران
تاثیر تمرینات ادراکی- حرکتی بر رشد مهارتهای حرکتی دختران کمتوان ذهنی تربیتپذیر [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 473-490]
-
دختران
اثر دست برتری و نوع تمرین (آشکار و پنهان) بر دقت و زمان عکسالعمل متوالی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 529-548]
-
دست برتری
اثر دست برتری و نوع تمرین (آشکار و پنهان) بر دقت و زمان عکسالعمل متوالی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 529-548]
-
دشواری تکلیف
تأثیر دشواری تکلیف و بازخورد بینایی بر تعادل زنان سالمند [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 457-472]
ر
-
روایی
روایی و پایایی مجموعه آزمونهای ارزیابی حرکت کودکان (M-ABC) در کودکان ششسالۀ شهر اصفهان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 105-122]
-
روایی سازه
روایی و پایایی نسخۀ فارسی پرسشنامة سبک مقابله (گرایشی و اجتنابی) برای ورزشکاران [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 253-268]
ز
-
زمان پیشحرکتی
تأثیر افزایش وزن اندام بر بخشهای پیشحرکتی و حرکتی زمان واکنش ساده و افتراقی مردان جوان و مسن [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 21-39]
-
زمان حرکتی
تأثیر افزایش وزن اندام بر بخشهای پیشحرکتی و حرکتی زمان واکنش ساده و افتراقی مردان جوان و مسن [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 21-39]
-
زمان واکنش
تأثیر افزایش وزن اندام بر بخشهای پیشحرکتی و حرکتی زمان واکنش ساده و افتراقی مردان جوان و مسن [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 21-39]
-
زمان واکنش
بهبود تکلیف ثانویه (زمان واکنش افتراقی) در نتیجۀ خودگفتاری انگیزشی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 391-408]
ژ
-
ژیمناستیک
تأثیر تمرینات ژیمناستیک بر ویژگیهای عصبروانشناختی کودکان دچار اختلال هماهنگی رشدی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 217-238]
س
-
ساده
تأثیر افزایش وزن اندام بر بخشهای پیشحرکتی و حرکتی زمان واکنش ساده و افتراقی مردان جوان و مسن [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 21-39]
-
سالمند
پیشبینی نشانگان افسردگی سالمندان براساس میزان فعالیت بدنی و ویژگیهای جمعیتشناختی: بررسی نقش سن و جنسیت [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 87-103]
-
سالمندان
تأثیر دشواری تکلیف و بازخورد بینایی بر تعادل زنان سالمند [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 457-472]
-
سبک همگرا
رابطۀ بین سبک یادگیری همگرا و واگرا و اثرگذاری تمرین تصادفی و مسدود در یادگیری مهارتهای سرویس بدمینتون [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 123-138]
-
سبک واگرا
رابطۀ بین سبک یادگیری همگرا و واگرا و اثرگذاری تمرین تصادفی و مسدود در یادگیری مهارتهای سرویس بدمینتون [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 123-138]
-
سرویس بدمینتون
رابطۀ بین سبک یادگیری همگرا و واگرا و اثرگذاری تمرین تصادفی و مسدود در یادگیری مهارتهای سرویس بدمینتون [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 123-138]
-
سندروم داون
تأثیر یک دوره برنامۀ تمرینی منتخب بر کاهش عوارض هایپوتونی عضلانی و تغییر ترکیب بدنی مردان سندروم داون [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 269-294]
ش
-
شاخصهای تعادل
تأثیر دشواری تکلیف و بازخورد بینایی بر تعادل زنان سالمند [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 457-472]
-
ششساله
روایی و پایایی مجموعه آزمونهای ارزیابی حرکت کودکان (M-ABC) در کودکان ششسالۀ شهر اصفهان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 105-122]
ط
-
طنابزنی
تأثیر طرح ملی طناورز بر تعادل ایستا و پویای دانش آموزان پسر مقطع چهارم ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 139-151]
ع
-
عصبروانشناختی
تأثیر تمرینات ژیمناستیک بر ویژگیهای عصبروانشناختی کودکان دچار اختلال هماهنگی رشدی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 217-238]
-
عملکرد مداوم
ویژگی های تکانش گری بازیکنان پست های مختلف فوتبال؛ آزمون دیدگاه گرایش غالب [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 153-169]
-
عوامل نوروتروفیکی
تأثیر فعالیت ورزشی مقاومتی بر حافظه و عوامل نوروتروفیکی دانشجویان کمتحرک [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 1-19]
ف
-
فعالیت بدنی
پیشبینی نشانگان افسردگی سالمندان براساس میزان فعالیت بدنی و ویژگیهای جمعیتشناختی: بررسی نقش سن و جنسیت [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 87-103]
-
فعالیت بدنی
تأثیر برنامۀ حرکتی پیشرونده بر بهبود مهارت های حرکتی کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 343-357]
-
فعالیت مقاومتی
تأثیر فعالیت ورزشی مقاومتی بر حافظه و عوامل نوروتروفیکی دانشجویان کمتحرک [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 1-19]
ک
-
کارکرد اجرایی
تأثیر تمرینات ژیمناستیک بر ویژگیهای عصبروانشناختی کودکان دچار اختلال هماهنگی رشدی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 217-238]
-
کارکرد حسی- حرکتی
تأثیر تمرینات ژیمناستیک بر ویژگیهای عصبروانشناختی کودکان دچار اختلال هماهنگی رشدی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 217-238]
-
کانون توجه
اثر تغییرپذیری فاصلۀ کانون توجه با استفاده از خودگویی بر یادگیری فورهند تنیس روی میز [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 375-390]
-
کشتیگیر
تأثیر تجربۀ حرکتی و شناختی بر توانایی چرخش ذهنی پسران [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 75-86]
-
کمتحرک
تأثیر فعالیت ورزشی مقاومتی بر حافظه و عوامل نوروتروفیکی دانشجویان کمتحرک [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 1-19]
-
کمتوان ذهنی
تأثیر کانون توجه درونی و بیرونی بر اکتساب، یادداری و انتقال پرتاب دارت در کودکان کمتوان ذهنی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 511-527]
-
کمتوان ذهنی
تأثیر ترکیبهای مختلف موسیقی و حرکات هماهنگ بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان پسر 8 تا 14 سالة کمتوان ذهنی آموزشپذیر [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 311-331]
-
کمتوان ذهنی
تاثیر تمرینات ادراکی- حرکتی بر رشد مهارتهای حرکتی دختران کمتوان ذهنی تربیتپذیر [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 473-490]
-
کنترل انگیختگی
مقایسۀ توانایی کنترل انگیختگی با دو روش تصویرسازی ذهنی و بازخورد زیستی در پسران و دختران ورزشکار [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 409-422]
-
کودکان
مقایسۀ تواتر بازخورد خودکنترل با آزمونگر کنترل متواتر بر اکتساب و یادگیری تکلیف پرتابی در کودکان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 57-74]
-
کودکان
تأثیر بازیهای کودکانۀ جسمانی بر بهبود کمرویی دانشآموزان دختر دبستانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 187-201]
-
کودکان
تأثیر بازخورد هنجاری بر یادگیری مهارت هدفگیری پرتابی کودکان 9 تا 11ساله [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 203-216]
-
کودکان اوتیسمی
تأثیر یک دوره آموزش مهارتهای پایۀ شنا بر مهارتهای حرکتی درشت کودکان اوتیسمی 7 تا 11 سال [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 171-185]
گ
-
گرایش غالب
ویژگی های تکانش گری بازیکنان پست های مختلف فوتبال؛ آزمون دیدگاه گرایش غالب [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 153-169]
م
-
مبتدی
اثر تغییرپذیری فاصلۀ کانون توجه با استفاده از خودگویی بر یادگیری فورهند تنیس روی میز [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 375-390]
-
محرک – پاسخ
تأثیر افزایش وزن اندام بر بخشهای پیشحرکتی و حرکتی زمان واکنش ساده و افتراقی مردان جوان و مسن [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 21-39]
-
مداخلة روانشناختی
بهبود تکلیف ثانویه (زمان واکنش افتراقی) در نتیجۀ خودگفتاری انگیزشی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 391-408]
-
مشکلات رفتاری
تأثیر ترکیبهای مختلف موسیقی و حرکات هماهنگ بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان پسر 8 تا 14 سالة کمتوان ذهنی آموزشپذیر [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 311-331]
-
مقابله با استرس
روایی و پایایی نسخۀ فارسی پرسشنامة سبک مقابله (گرایشی و اجتنابی) برای ورزشکاران [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 253-268]
-
مهارت بنیادی
تاثیر بازخورد همزمان بینایی (آینه) بر تعادل ایستای دختران 7 تا 13ساله [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 423-435]
-
مهارت حرکتی
تاثیر تمرینات ادراکی- حرکتی بر رشد مهارتهای حرکتی دختران کمتوان ذهنی تربیتپذیر [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 473-490]
-
مهارت حرکتی درشت
تأثیر تمرینات تعادلی با توپ سوئیسی بر مهارت حرکتی درشت کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه / بیشفعالی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 437-455]
-
مهارتهای بنیادی
روایی و پایایی مجموعه آزمونهای ارزیابی حرکت کودکان (M-ABC) در کودکان ششسالۀ شهر اصفهان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 105-122]
-
مهارتهای پایه
تأثیر یک دوره آموزش مهارتهای پایۀ شنا بر مهارتهای حرکتی درشت کودکان اوتیسمی 7 تا 11 سال [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 171-185]
-
مهارت های حرکتی
تأثیر برنامۀ حرکتی پیشرونده بر بهبود مهارت های حرکتی کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 343-357]
-
مهارت های فوتبال
مقایسۀ تأثیر تصویرسازی خاص شناختی و عمومی شناختی بر اجرای مهارتهای فوتبالیستهای 10-7 ساله [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 239-251]
-
مهارت هدفگیری
تأثیر بازخورد هنجاری بر یادگیری مهارت هدفگیری پرتابی کودکان 9 تا 11ساله [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 203-216]
-
موسیقی
تأثیر ترکیبهای مختلف موسیقی و حرکات هماهنگ بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان پسر 8 تا 14 سالة کمتوان ذهنی آموزشپذیر [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 311-331]
-
موسیقی انگیزشی
اثر تمرین توجه درونی و بیرونی با/بدون موسیقی انگیزشی بر اجرای تکلیف تعادلی پویا [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 333-342]
ن
-
نظامدار فزاینده
تأثیر تداخل زمینهای فزایندۀ نظامدار بر یادگیری برنامۀ حرکتی تعمیمیافتۀ متفاوت (سرویس والیبال) [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 491-510]
-
نظریة نقطة چالش
تأثیر الگودهی خودکنترلی بر یادگیری یک تکلیف زمانبندی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 359-373]
-
نقصان توجه
تأثیر تمرینات تعادلی با توپ سوئیسی بر مهارت حرکتی درشت کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه / بیشفعالی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 437-455]
-
نقطۀ چالش
تأثیر تداخل زمینهای فزایندۀ نظامدار بر یادگیری برنامۀ حرکتی تعمیمیافتۀ متفاوت (سرویس والیبال) [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 491-510]
-
نوجوان
اثر تغییرپذیری فاصلۀ کانون توجه با استفاده از خودگویی بر یادگیری فورهند تنیس روی میز [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 375-390]
-
نیروی انقباضی
تأثیر افزایش وزن اندام بر بخشهای پیشحرکتی و حرکتی زمان واکنش ساده و افتراقی مردان جوان و مسن [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 21-39]
و
-
واژه های کلیدی
الگودهی خودکنترلی
تأثیر الگودهی خودکنترلی بر یادگیری یک تکلیف زمانبندی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 359-373]
-
ورزشکار
اثر تمرین توجه درونی و بیرونی با/بدون موسیقی انگیزشی بر اجرای تکلیف تعادلی پویا [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 333-342]
-
ورزشکار
مقایسۀ توانایی کنترل انگیختگی با دو روش تصویرسازی ذهنی و بازخورد زیستی در پسران و دختران ورزشکار [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 409-422]
ه
-
همسانی درونی
روایی و پایایی نسخۀ فارسی پرسشنامة سبک مقابله (گرایشی و اجتنابی) برای ورزشکاران [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 253-268]
ی
-
یادگیری
مقایسۀ تواتر بازخورد خودکنترل با آزمونگر کنترل متواتر بر اکتساب و یادگیری تکلیف پرتابی در کودکان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 57-74]
-
یادگیری
تأثیر بازخورد هنجاری بر یادگیری مهارت هدفگیری پرتابی کودکان 9 تا 11ساله [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 203-216]
-
یادگیری حرکتی
تأثیر کانون توجه درونی و بیرونی بر اکتساب، یادداری و انتقال پرتاب دارت در کودکان کمتوان ذهنی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 511-527]
-
یادگیری مشاهده ای
تأثیر الگودهی خودکنترلی بر یادگیری یک تکلیف زمانبندی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 359-373]