آ
-
آرایش تمرین
آثار تغییرپذیری تمـرین و توجه در یادگیری مهارتی ورزشی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 287-301]
-
آزمون
پیشبینی عملکرد مهارتی در استعدادیابی فوتبال [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 59-77]
-
آموزش
پیشبینی عملکرد مهارتی در استعدادیابی فوتبال [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 59-77]
ا
-
اتیسم
تاثیر کانونی کردن بینایی بر یادگیری یک مهارت حرکتی پرتابی در کودکان اتیسم آموزش پذیر [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 563-576]
-
اجرا
تأثیر خودکنترلی دشواری تکلیف بر یادگیری پات گلف: اثر تسهیل کننده تمرین خودکنترل بر تنظیم نقطه چالش [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 639-656]
-
اختلال طیف اوتیسم
تأثیر مداخلة بهنگام بازیمحور بر رشد روانی- حرکتی کودکان با اختلال طیف اوتیسم [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 303-318]
-
اختلال هماهنگی رشدی
اکتساب و تحکیم یادگیری حرکتی رویهای در کودکان دچار اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 219-237]
-
ادراک ویژۀ عمل
بررسی ادراک ویژۀ عمل در شرایط تمرکز توجه درونی و بیرونی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 93-107]
-
ادراکی حرکتی
اثر تمرین های ادراکی - حرکتی بر عملکرد تحصیلی کودکان اول و ششم دبستان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 577-596]
-
استعدادیابی
پیشبینی عملکرد مهارتی در استعدادیابی فوتبال [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 59-77]
-
استعدادیابی
تأثیر سطوح مختلف تکانشگری بر یادگیری مهارت های ورزشی در محیط های باز و بسته [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 531-546]
-
اطمینان
مقایسۀ سرسختی ذهنی کوهنوردان ماهر و مبتدی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 353-366]
-
اعتبارسنجی
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی سیاهۀ ذهنآگاهی ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 423-443]
-
اکتساب
مقایسۀ الگوهای مشاهدهای در یادگیری تکالیف مختلف [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 457-475]
-
اکتساب
تأثیر هدفگزینی آسان و دشوار بر اکتساب و یادداری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال در دانش آموزان کمتوان ذهنی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 385-404]
-
اکتساب و یادداری
تأثیر تعدیل تجهیزات ورزشی بر اکتساب و یادداری مهارت حرکتی در کودکان 9 تا 10 ساله با تأکید بر ظرفیت حافظۀ کاری [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 199-218]
-
انتقال
مقایسۀ الگوهای مشاهدهای در یادگیری تکالیف مختلف [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 457-475]
-
انگیزش
انگیزش و کمالگرایی در کاراتهکاهای موفق و ناموفقِ سوپر لیگ کاراتۀ مردان ایران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 253-271]
-
انگیزه
-تاثیر مداخله ذهنآگاهی بر انگیزه و تحلیل رفتگی ورزشکاران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 273-285]
-
انیمیشن فوتبالیستها
اثربخشی انیمیشنهای ورزشی در رفتار ورزشی کودکان (مطالعۀ موردی: انیمیشن فوتبالیستها) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 157-171]
-
اوتیسم
تأثیر تمرینات توپ سوئیسی بر بهبود کارکرد حسی- حرکتی سه پسر اوتیستیک، پژوهش موردی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 15-37]
-
ایمونوگلوبین آ بزاقی
پیشبینی پاسخهای فیزیولوژیک شمشیربازان نخبه براساس ابعاد کمالگرایی رقابتی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 181-197]
ب
-
بازخورد زیستی
تأثیر آموزش بازخورد بیوریتم شناختی بر عملکرد حرکتی دانشجویان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 477-492]
-
بازیابیتمرکز
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی سیاهۀ ذهنآگاهی ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 423-443]
-
بازی رایانهای
تأثیر محرومیت از خواب و مداخلۀ پسگستر بر یادگیری ناپیوستۀ بازی شبیهسازیشدۀ تنیس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 109-121]
-
بازی سایه
تأثیر بازی سایه بر مهارتهای حرکتی بنیادی کودکان پیشدبستانی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 79-91]
-
بازیکن خبره
تأثیر خستگی جسمانی بر مهارت ویژۀ شوت بسکتبال در بازیکنان خبره [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 493-513]
-
بازیها و فعالیتهای مبتنی بر روش شر
تأثیر بازیها و فعالیتهای مبتنی بر پروژۀ شِر بر مهارتهای حرکتی درشت و ظریف کودکان آهستهگام [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 445-456]
-
بینایی معمولی
تاثیر کانونی کردن بینایی بر یادگیری یک مهارت حرکتی پرتابی در کودکان اتیسم آموزش پذیر [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 563-576]
-
بینایی ویژه
تاثیر کانونی کردن بینایی بر یادگیری یک مهارت حرکتی پرتابی در کودکان اتیسم آموزش پذیر [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 563-576]
پ
-
پارکینسون
مقایسه آثار شدت فعالیت ورزشی بر یادگیری، حافظه فضایی و رفتار اضطرابی در رت های مبتلا به اختلال حرکت [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 667-682]
-
پرتاب آزاد بسکتبال
تأثیر هدفگزینی آسان و دشوار بر اکتساب و یادداری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال در دانش آموزان کمتوان ذهنی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 385-404]
-
پرتاب بسکتبال
تأثیر تغییرپذیری تمرین بر یادگیری پرتاب آزاد بسکتبال در شرایط پنهان و آشکار [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 335-352]
-
پرتاب دارت
آثار تغییرپذیری تمـرین و توجه در یادگیری مهارتی ورزشی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 287-301]
-
پیش عملیاتی
اثر تمرین های ادراکی - حرکتی بر عملکرد تحصیلی کودکان اول و ششم دبستان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 577-596]
ت
-
تبحر
مقایسۀ سرسختی ذهنی کوهنوردان ماهر و مبتدی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 353-366]
-
تحلیلرفتگی
-تاثیر مداخله ذهنآگاهی بر انگیزه و تحلیل رفتگی ورزشکاران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 273-285]
-
تحلیل عاملی تأییدی
اثربخشی انیمیشنهای ورزشی در رفتار ورزشی کودکان (مطالعۀ موردی: انیمیشن فوتبالیستها) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 157-171]
-
تداخل زمینهای
آثار تغییرپذیری تمـرین و توجه در یادگیری مهارتی ورزشی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 287-301]
-
تردستی
مقایسۀ الگوهای مشاهدهای در یادگیری تکالیف مختلف [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 457-475]
-
تصویرسازی ذهنی
تأثیر تمرین فیزیکی و تصویرسازی ذهنی پتلپ (ثابت و متغیر) بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 137-155]
-
تعادل
تأثیرتمرینات منتخب اسپارک بر تعادل و هماهنگی کودکان مبتلا به طیف اوتیسم: یک مطالعۀ نیمهتجربی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 173-180]
-
تعادل
مقایسه مداخله های مربی محور و والدین محور بر رشد حرکتی کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 613-638]
-
تعادل
اثر نوع کانون توجه به صورت خودگفتاری بر تعادل ایستا و پویای زنان سالمند [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 657-666]
-
تعدیل تجهیزات
تأثیر تعدیل تجهیزات ورزشی بر اکتساب و یادداری مهارت حرکتی در کودکان 9 تا 10 ساله با تأکید بر ظرفیت حافظۀ کاری [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 199-218]
-
تغییرپذیری تمرین
تأثیر تغییرپذیری تمرین بر یادگیری پرتاب آزاد بسکتبال در شرایط پنهان و آشکار [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 335-352]
-
تکالیف دوگانه
آثار تغییرپذیری تمـرین و توجه در یادگیری مهارتی ورزشی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 287-301]
-
تکانشگری حرکتی
تأثیر سطوح مختلف تکانشگری بر یادگیری مهارت های ورزشی در محیط های باز و بسته [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 531-546]
-
تکلیف پرتابی
تاثیر کانونی کردن بینایی بر یادگیری یک مهارت حرکتی پرتابی در کودکان اتیسم آموزش پذیر [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 563-576]
-
تکلیف فراقامتی
تأثیر کانون توجه تکلیف فراقامتی بر عملکرد و یادگیری کنترل قامت در دختران 9 تا 12 ساله [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 383-367]
-
تکواندوکاران نخبه
اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر سرسختی ذهنی تکواندوکاران نخبه [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 547-562]
-
تلویزیون
اثربخشی انیمیشنهای ورزشی در رفتار ورزشی کودکان (مطالعۀ موردی: انیمیشن فوتبالیستها) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 157-171]
-
تمرکز توجه
بررسی ادراک ویژۀ عمل در شرایط تمرکز توجه درونی و بیرونی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 93-107]
-
تمرکز توجه
آثار تغییرپذیری تمـرین و توجه در یادگیری مهارتی ورزشی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 287-301]
-
تمرین
تأثیر تمرینات توپ سوئیسی بر بهبود کارکرد حسی- حرکتی سه پسر اوتیستیک، پژوهش موردی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 15-37]
-
تمرینات ادراکی- حرکتی
اثر هشت هفته تمرینات ادراکی - حرکتی بر حافظۀ کاری کودکان ناشنوا [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 319-333]
-
تمرینات اسپارک
تأثیرتمرینات منتخب اسپارک بر تعادل و هماهنگی کودکان مبتلا به طیف اوتیسم: یک مطالعۀ نیمهتجربی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 173-180]
-
تمرینات پایه
تأثیرتمرینات منتخب اسپارک بر تعادل و هماهنگی کودکان مبتلا به طیف اوتیسم: یک مطالعۀ نیمهتجربی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 173-180]
-
تمرین ترکیبی
تاثیر تمرین جسمانی، تصویرسازی ذهنی و موسیقی در بهبود مهارت شوت بسکتبال دانشجویان دختر 22-19 ساله [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 515-530]
-
تمرین ثابت
تأثیر تمرین فیزیکی و تصویرسازی ذهنی پتلپ (ثابت و متغیر) بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 137-155]
-
تمرین ثابت
تأثیر تغییرپذیری تمرین بر یادگیری پرتاب آزاد بسکتبال در شرایط پنهان و آشکار [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 335-352]
-
تمرین جسمانی
تاثیر تمرین جسمانی، تصویرسازی ذهنی و موسیقی در بهبود مهارت شوت بسکتبال دانشجویان دختر 22-19 ساله [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 515-530]
-
تمرین ذهنی
تاثیر تمرین جسمانی، تصویرسازی ذهنی و موسیقی در بهبود مهارت شوت بسکتبال دانشجویان دختر 22-19 ساله [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 515-530]
-
تمرین گامبرداری
تأثیر تمرینات مبتنی بر چارچوب نقطۀ چالش بر کنترل قامت افراد مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 39-57]
-
تمرین متغیر
تأثیر تمرین فیزیکی و تصویرسازی ذهنی پتلپ (ثابت و متغیر) بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 137-155]
-
تمرین متغیر
تأثیر تغییرپذیری تمرین بر یادگیری پرتاب آزاد بسکتبال در شرایط پنهان و آشکار [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 335-352]
-
تنظیم هیجان
اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر سرسختی ذهنی تکواندوکاران نخبه [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 547-562]
-
توپ سوئیسی
تأثیر تمرینات توپ سوئیسی بر بهبود کارکرد حسی- حرکتی سه پسر اوتیستیک، پژوهش موردی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 15-37]
-
توجه بیرونی
بررسی ادراک ویژۀ عمل در شرایط تمرکز توجه درونی و بیرونی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 93-107]
-
توجه بیرونی
اثر نوع کانون توجه به صورت خودگفتاری بر تعادل ایستا و پویای زنان سالمند [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 657-666]
-
توجه درونی
بررسی ادراک ویژۀ عمل در شرایط تمرکز توجه درونی و بیرونی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 93-107]
-
توجه درونی
اثر نوع کانون توجه به صورت خودگفتاری بر تعادل ایستا و پویای زنان سالمند [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 657-666]
چ
-
چالاکی دستان
مقایسه مداخله های مربی محور و والدین محور بر رشد حرکتی کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 613-638]
-
چالاکی دستی
تأثیر بازی سایه بر مهارتهای حرکتی بنیادی کودکان پیشدبستانی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 79-91]
-
چرخۀ بیوریتم
تأثیر آموزش بازخورد بیوریتم شناختی بر عملکرد حرکتی دانشجویان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 477-492]
ح
-
حافظه فضایی
مقایسه آثار شدت فعالیت ورزشی بر یادگیری، حافظه فضایی و رفتار اضطرابی در رت های مبتلا به اختلال حرکت [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 667-682]
-
حافظۀ کاری
اثر هشت هفته تمرینات ادراکی - حرکتی بر حافظۀ کاری کودکان ناشنوا [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 319-333]
-
حرکت
طراحی و اثربخشی برنامه حرکت درمانی بر مشکلات خواندن در دانشآموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 597-611]
-
حرکت درمانی
طراحی و اثربخشی برنامه حرکت درمانی بر مشکلات خواندن در دانشآموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 597-611]
-
حضور ذهن
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی سیاهۀ ذهنآگاهی ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 423-443]
خ
-
خستگی جسمانی
تأثیر خستگی جسمانی بر مهارت ویژۀ شوت بسکتبال در بازیکنان خبره [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 493-513]
-
خستگی محیطی
تأثیر خستگی مرکزی و محیطی بر هماهنگی ورزشکاران دانشگاهی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 123-136]
-
خستگی مرکزی
تأثیر خستگی مرکزی و محیطی بر هماهنگی ورزشکاران دانشگاهی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 123-136]
-
خواب
تأثیر محرومیت از خواب و مداخلۀ پسگستر بر یادگیری ناپیوستۀ بازی شبیهسازیشدۀ تنیس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 109-121]
-
خواب
تأثیر یک دوره تمرینات نوروفیدبک بر کیفیت خواب و مهارتهای روانشناختی ورزشکاران با رویکرد روانی-فیزیولوژیک [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 239-251]
-
خودتنظیمی
تأثیر خودکنترلی دشواری تکلیف بر یادگیری پات گلف: اثر تسهیل کننده تمرین خودکنترل بر تنظیم نقطه چالش [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 639-656]
-
خودگفتاری آموزشی
اثر نوع کانون توجه به صورت خودگفتاری بر تعادل ایستا و پویای زنان سالمند [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 657-666]
د
-
دانش آموز
اثر تمرین های ادراکی - حرکتی بر عملکرد تحصیلی کودکان اول و ششم دبستان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 577-596]
-
دانش آموزان
طراحی و اثربخشی برنامه حرکت درمانی بر مشکلات خواندن در دانشآموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 597-611]
-
دختر
تأثیر کانون توجه تکلیف فراقامتی بر عملکرد و یادگیری کنترل قامت در دختران 9 تا 12 ساله [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 383-367]
-
دریافت کردن
مقایسه مداخله های مربی محور و والدین محور بر رشد حرکتی کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 613-638]
-
دشواری تکلیف
تأثیر خودکنترلی دشواری تکلیف بر یادگیری پات گلف: اثر تسهیل کننده تمرین خودکنترل بر تنظیم نقطه چالش [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 639-656]
-
دشواری تکلیف کنترل قامت
تأثیر تمرینات مبتنی بر چارچوب نقطۀ چالش بر کنترل قامت افراد مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 39-57]
ر
-
رشد روانی- حرکتی
تأثیر مداخلة بهنگام بازیمحور بر رشد روانی- حرکتی کودکان با اختلال طیف اوتیسم [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 303-318]
-
رفتار اضطرابی
مقایسه آثار شدت فعالیت ورزشی بر یادگیری، حافظه فضایی و رفتار اضطرابی در رت های مبتلا به اختلال حرکت [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 667-682]
-
روانشناختی
تأثیر یک دوره تمرینات نوروفیدبک بر کیفیت خواب و مهارتهای روانشناختی ورزشکاران با رویکرد روانی-فیزیولوژیک [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 239-251]
-
روش تمرین دوتایی
تأثیر تمرین دوتایی بر یادگیری شنای کرال سینه [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 1-14]
س
-
سالمند
اثر نوع کانون توجه به صورت خودگفتاری بر تعادل ایستا و پویای زنان سالمند [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 657-666]
-
سرسختی ذهنی
مقایسۀ سرسختی ذهنی کوهنوردان ماهر و مبتدی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 353-366]
-
سرسختی ذهنی
اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر سرسختی ذهنی تکواندوکاران نخبه [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 547-562]
-
سطح مهارت
ظهور فراپایداری و وسعت نواحی فراپایدار در شمشیربازان با سطوح متفاوت مهارت حرکتی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 405-422]
ش
-
شدت تمرین
مقایسه آثار شدت فعالیت ورزشی بر یادگیری، حافظه فضایی و رفتار اضطرابی در رت های مبتلا به اختلال حرکت [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 667-682]
-
شمشیرباز نخبه
پیشبینی پاسخهای فیزیولوژیک شمشیربازان نخبه براساس ابعاد کمالگرایی رقابتی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 181-197]
-
شمشیربازی
ظهور فراپایداری و وسعت نواحی فراپایدار در شمشیربازان با سطوح متفاوت مهارت حرکتی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 405-422]
-
شنای کرال سینه
تأثیر تمرین دوتایی بر یادگیری شنای کرال سینه [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 1-14]
-
شوت بسکتبال
تأثیر خستگی جسمانی بر مهارت ویژۀ شوت بسکتبال در بازیکنان خبره [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 493-513]
-
شوت بسکتبال
تاثیر تمرین جسمانی، تصویرسازی ذهنی و موسیقی در بهبود مهارت شوت بسکتبال دانشجویان دختر 22-19 ساله [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 515-530]
ظ
-
ظرفیت حافظۀ کاری
تأثیر تعدیل تجهیزات ورزشی بر اکتساب و یادداری مهارت حرکتی در کودکان 9 تا 10 ساله با تأکید بر ظرفیت حافظۀ کاری [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 199-218]
-
ظهور
ظهور فراپایداری و وسعت نواحی فراپایدار در شمشیربازان با سطوح متفاوت مهارت حرکتی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 405-422]
ع
-
عدم قضاوت
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی سیاهۀ ذهنآگاهی ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 423-443]
-
عملکرد تحصیلی
اثر تمرین های ادراکی - حرکتی بر عملکرد تحصیلی کودکان اول و ششم دبستان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 577-596]
-
عملکرد حرکتی
تأثیر آموزش بازخورد بیوریتم شناختی بر عملکرد حرکتی دانشجویان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 477-492]
-
عملیات عینی
اثر تمرین های ادراکی - حرکتی بر عملکرد تحصیلی کودکان اول و ششم دبستان [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 577-596]
غ
-
غیرورزشکار
تأثیر آموزش بازخورد بیوریتم شناختی بر عملکرد حرکتی دانشجویان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 477-492]
ف
-
فاز نسبی
اکتساب و تحکیم یادگیری حرکتی رویهای در کودکان دچار اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 219-237]
-
فاصله از مسیر
اکتساب و تحکیم یادگیری حرکتی رویهای در کودکان دچار اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 219-237]
-
فاصله از هدف
اکتساب و تحکیم یادگیری حرکتی رویهای در کودکان دچار اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 219-237]
-
فراپایداری
ظهور فراپایداری و وسعت نواحی فراپایدار در شمشیربازان با سطوح متفاوت مهارت حرکتی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 405-422]
-
فوتبال
پیشبینی عملکرد مهارتی در استعدادیابی فوتبال [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 59-77]
ک
-
کاراته
انگیزش و کمالگرایی در کاراتهکاهای موفق و ناموفقِ سوپر لیگ کاراتۀ مردان ایران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 253-271]
-
کارکرد حسی - حرکتی
تأثیر تمرینات توپ سوئیسی بر بهبود کارکرد حسی- حرکتی سه پسر اوتیستیک، پژوهش موردی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 15-37]
-
کانون توجه
تأثیر کانون توجه تکلیف فراقامتی بر عملکرد و یادگیری کنترل قامت در دختران 9 تا 12 ساله [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 383-367]
-
کمالگرایی رقابتی
پیشبینی پاسخهای فیزیولوژیک شمشیربازان نخبه براساس ابعاد کمالگرایی رقابتی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 181-197]
-
کمالگرایی سازگار (مثبت)
انگیزش و کمالگرایی در کاراتهکاهای موفق و ناموفقِ سوپر لیگ کاراتۀ مردان ایران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 253-271]
-
کمالگرایی ناسازگار
انگیزش و کمالگرایی در کاراتهکاهای موفق و ناموفقِ سوپر لیگ کاراتۀ مردان ایران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 253-271]
-
کمتوان ذهنی
تأثیر هدفگزینی آسان و دشوار بر اکتساب و یادداری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال در دانش آموزان کمتوان ذهنی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 385-404]
-
کنترل
اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر سرسختی ذهنی تکواندوکاران نخبه [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 547-562]
-
کنترل حرکتی
تأثیر خستگی جسمانی بر مهارت ویژۀ شوت بسکتبال در بازیکنان خبره [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 493-513]
-
کنترل قامت
تأثیر کانون توجه تکلیف فراقامتی بر عملکرد و یادگیری کنترل قامت در دختران 9 تا 12 ساله [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 383-367]
-
کودکان
تأثیر تمرین دوتایی بر یادگیری شنای کرال سینه [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 1-14]
-
کودکان
تأثیر تمرینات توپ سوئیسی بر بهبود کارکرد حسی- حرکتی سه پسر اوتیستیک، پژوهش موردی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 15-37]
-
کودکان
اثربخشی انیمیشنهای ورزشی در رفتار ورزشی کودکان (مطالعۀ موردی: انیمیشن فوتبالیستها) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 157-171]
-
کودکان
تأثیر مداخلة بهنگام بازیمحور بر رشد روانی- حرکتی کودکان با اختلال طیف اوتیسم [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 303-318]
-
کودکان آهستهگام
تأثیر بازیها و فعالیتهای مبتنی بر پروژۀ شِر بر مهارتهای حرکتی درشت و ظریف کودکان آهستهگام [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 445-456]
-
کودکان اوتیسم
تأثیرتمرینات منتخب اسپارک بر تعادل و هماهنگی کودکان مبتلا به طیف اوتیسم: یک مطالعۀ نیمهتجربی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 173-180]
-
کودکان ناشنوا
اثر هشت هفته تمرینات ادراکی - حرکتی بر حافظۀ کاری کودکان ناشنوا [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 319-333]
-
کورتیزول بزاقی
پیشبینی پاسخهای فیزیولوژیک شمشیربازان نخبه براساس ابعاد کمالگرایی رقابتی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 181-197]
-
کومیته
انگیزش و کمالگرایی در کاراتهکاهای موفق و ناموفقِ سوپر لیگ کاراتۀ مردان ایران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 253-271]
-
کوهنوردی
مقایسۀ سرسختی ذهنی کوهنوردان ماهر و مبتدی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 353-366]
م
-
محرومیت
تأثیر محرومیت از خواب و مداخلۀ پسگستر بر یادگیری ناپیوستۀ بازی شبیهسازیشدۀ تنیس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 109-121]
-
مداخلات ذهنآگاهی
-تاثیر مداخله ذهنآگاهی بر انگیزه و تحلیل رفتگی ورزشکاران [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 273-285]
-
مداخله مربی محور
مقایسه مداخله های مربی محور و والدین محور بر رشد حرکتی کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 613-638]
-
مداخله والدین محور
مقایسه مداخله های مربی محور و والدین محور بر رشد حرکتی کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 613-638]
-
مداخلۀ بهنگام بازیمحور
تأثیر مداخلة بهنگام بازیمحور بر رشد روانی- حرکتی کودکان با اختلال طیف اوتیسم [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 303-318]
-
مداخلۀپسگستر
تأثیر محرومیت از خواب و مداخلۀ پسگستر بر یادگیری ناپیوستۀ بازی شبیهسازیشدۀ تنیس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 109-121]
-
مدل پتلپ
تأثیر تمرین فیزیکی و تصویرسازی ذهنی پتلپ (ثابت و متغیر) بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 137-155]
-
مدل نیوول
ظهور فراپایداری و وسعت نواحی فراپایدار در شمشیربازان با سطوح متفاوت مهارت حرکتی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 405-422]
-
مشکلات خواندن
طراحی و اثربخشی برنامه حرکت درمانی بر مشکلات خواندن در دانشآموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 597-611]
-
مهارت
پیشبینی عملکرد مهارتی در استعدادیابی فوتبال [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 59-77]
-
مهارت پیچیده
تأثیر سطوح مختلف تکانشگری بر یادگیری مهارت های ورزشی در محیط های باز و بسته [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 531-546]
-
مهارت حرکتی
تأثیر تعدیل تجهیزات ورزشی بر اکتساب و یادداری مهارت حرکتی در کودکان 9 تا 10 ساله با تأکید بر ظرفیت حافظۀ کاری [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 199-218]
-
مهارت ساد
تأثیر سطوح مختلف تکانشگری بر یادگیری مهارت های ورزشی در محیط های باز و بسته [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 531-546]
-
مهارتهای تعادلی
تأثیر بازی سایه بر مهارتهای حرکتی بنیادی کودکان پیشدبستانی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 79-91]
-
مهارتهای توپی
تأثیر بازی سایه بر مهارتهای حرکتی بنیادی کودکان پیشدبستانی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 79-91]
-
مهارتهای حرکتی بنیادی
تأثیر بازی سایه بر مهارتهای حرکتی بنیادی کودکان پیشدبستانی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 79-91]
-
مهارتهای حرکتی درشت
تأثیر بازیها و فعالیتهای مبتنی بر پروژۀ شِر بر مهارتهای حرکتی درشت و ظریف کودکان آهستهگام [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 445-456]
-
مهارتهای حرکتی ظریف
تأثیر بازیها و فعالیتهای مبتنی بر پروژۀ شِر بر مهارتهای حرکتی درشت و ظریف کودکان آهستهگام [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 445-456]
-
مهارت ورزشی
تأثیر سطوح مختلف تکانشگری بر یادگیری مهارت های ورزشی در محیط های باز و بسته [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 531-546]
-
مهارت ویژه
تأثیر خستگی جسمانی بر مهارت ویژۀ شوت بسکتبال در بازیکنان خبره [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 493-513]
-
موسیقی
تاثیر تمرین جسمانی، تصویرسازی ذهنی و موسیقی در بهبود مهارت شوت بسکتبال دانشجویان دختر 22-19 ساله [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 515-530]
-
مولتیپل اسکلروزیس
تأثیر تمرینات مبتنی بر چارچوب نقطۀ چالش بر کنترل قامت افراد مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 39-57]
ن
-
ناتوانی یادگیری
طراحی و اثربخشی برنامه حرکت درمانی بر مشکلات خواندن در دانشآموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 597-611]
-
نقطه چالش
تأثیر خودکنترلی دشواری تکلیف بر یادگیری پات گلف: اثر تسهیل کننده تمرین خودکنترل بر تنظیم نقطه چالش [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 639-656]
-
نقطۀ چالش
تأثیر تمرینات مبتنی بر چارچوب نقطۀ چالش بر کنترل قامت افراد مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 39-57]
-
نوجوانان
پیشبینی عملکرد مهارتی در استعدادیابی فوتبال [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 59-77]
-
نوروفیدبک
تأثیر یک دوره تمرینات نوروفیدبک بر کیفیت خواب و مهارتهای روانشناختی ورزشکاران با رویکرد روانی-فیزیولوژیک [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 239-251]
و
-
ورزش استقامتی
مقایسۀ سرسختی ذهنی کوهنوردان ماهر و مبتدی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 353-366]
-
ورزش فوتبال
اثربخشی انیمیشنهای ورزشی در رفتار ورزشی کودکان (مطالعۀ موردی: انیمیشن فوتبالیستها) [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 157-171]
-
ورزشکار
تأثیر آموزش بازخورد بیوریتم شناختی بر عملکرد حرکتی دانشجویان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 477-492]
ه
-
هدف عمل
بررسی ادراک ویژۀ عمل در شرایط تمرکز توجه درونی و بیرونی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 93-107]
-
هدفگزینی آسان
تأثیر هدفگزینی آسان و دشوار بر اکتساب و یادداری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال در دانش آموزان کمتوان ذهنی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 385-404]
-
هدفگزینی دشوار
تأثیر هدفگزینی آسان و دشوار بر اکتساب و یادداری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال در دانش آموزان کمتوان ذهنی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 385-404]
-
هدف گیری
مقایسه مداخله های مربی محور و والدین محور بر رشد حرکتی کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 613-638]
-
هماهنگی
تأثیرتمرینات منتخب اسپارک بر تعادل و هماهنگی کودکان مبتلا به طیف اوتیسم: یک مطالعۀ نیمهتجربی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 173-180]
-
هماهنگی دوپایی
تأثیر خستگی مرکزی و محیطی بر هماهنگی ورزشکاران دانشگاهی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 123-136]
-
هماهنگی دودستی
تأثیر خستگی مرکزی و محیطی بر هماهنگی ورزشکاران دانشگاهی [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 123-136]
-
هوش هیجانی
اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر سرسختی ذهنی تکواندوکاران نخبه [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 547-562]
ی
-
یادداری
مقایسۀ الگوهای مشاهدهای در یادگیری تکالیف مختلف [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 457-475]
-
یادداری
تأثیر هدفگزینی آسان و دشوار بر اکتساب و یادداری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال در دانش آموزان کمتوان ذهنی [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 385-404]
-
یادداری
تاثیر کانونی کردن بینایی بر یادگیری یک مهارت حرکتی پرتابی در کودکان اتیسم آموزش پذیر [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 563-576]
-
یادگیری
تأثیر کانون توجه تکلیف فراقامتی بر عملکرد و یادگیری کنترل قامت در دختران 9 تا 12 ساله [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 383-367]
-
یادگیری
مقایسه آثار شدت فعالیت ورزشی بر یادگیری، حافظه فضایی و رفتار اضطرابی در رت های مبتلا به اختلال حرکت [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 667-682]
-
یادگیری آشکار
تأثیر تغییرپذیری تمرین بر یادگیری پرتاب آزاد بسکتبال در شرایط پنهان و آشکار [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 335-352]
-
یادگیری پنهان
تأثیر تغییرپذیری تمرین بر یادگیری پرتاب آزاد بسکتبال در شرایط پنهان و آشکار [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 335-352]
-
یادگیری حرکتی
تأثیر خودکنترلی دشواری تکلیف بر یادگیری پات گلف: اثر تسهیل کننده تمرین خودکنترل بر تنظیم نقطه چالش [دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 639-656]
-
یادگیری حرکتی رویهای
اکتساب و تحکیم یادگیری حرکتی رویهای در کودکان دچار اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 219-237]
-
یادگیری مشاهدهای
تأثیر تمرین دوتایی بر یادگیری شنای کرال سینه [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 1-14]
-
یادگیری مشاهدهای
مقایسۀ الگوهای مشاهدهای در یادگیری تکالیف مختلف [دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 457-475]
-
یادگیری ناپیوسته
تأثیر محرومیت از خواب و مداخلۀ پسگستر بر یادگیری ناپیوستۀ بازی شبیهسازیشدۀ تنیس [دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 109-121]