آ
-
آرایش تمرین
تأثیر نوع تداخل زمینهای در یادگیری مهارتهای حرکتی دختران قبل از بلوغ [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 363-374]
-
آزمون رشد حرکتی درشت
توزیع پراکـندگی اجـرای مهارتهای حرکتی پایه در کودکان دبسـتانی شـهر تهـران [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 281-299]
-
آسیب ورزشی
آسیب ورزشی در ارتباط با ویژگی های شخصیتی کشتی گیران نخبۀ ایران [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 451-465]
-
آلزایمر
تأثیر فعالیت ورزشی اجباری با شدت متوسط بر فراموشی ناشی از آلزایمر در رت های نر بالغ [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-25]
ا
-
اختلال اوتیسم
تأثیر تمرینات پاریاد بر رشد مهارتهای حرکتی کودکان 6 تا 8 سال مبتلا به اختلال اوتیسم با عملکرد بالا (HFA) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 531-545]
-
ارتباط
روایی و پایایی مقیاس نیازهای روانشناختی پایه در تمرین [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 607-626]
-
استروئیدهای آنابولیک
مقایسۀ سلامت عمومی و نیمرخ حالات خلقی در ورزشکاران پرورشاندام با و بدون مصرف استروئیدهای آنابولیک [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 517-530]
-
استقلال
روایی و پایایی مقیاس نیازهای روانشناختی پایه در تمرین [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 607-626]
-
اسکلروسیس چندگانه
مقایسۀ تصویرسازی ذهنی و تمرین بدنی بر تعادل پویای بیماران اسکلروسیس چندگانه [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 27-39]
-
اصل اختصاصی
تاثیر تمرین عمومی و اختصاصی بر ظهورمهارت حرکتی ویژه در پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 335-345]
-
اصل عمومیت
تاثیر تمرین عمومی و اختصاصی بر ظهورمهارت حرکتی ویژه در پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 335-345]
-
اضطراب حالتی رقابتی
رابطه بین کمال گرایی مثبت و کمال گرایی منفی با اضطراب حالتی رقابتی بازیکنان فوتبال غیرحرفه ای [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 435-449]
-
اضطراب رقابتی
بررسی اعتبار عاملی و پایایی نسخۀ فارسی سیاهۀ اضطراب حالتی رقابتی-2 (CSAI-2) در ابعاد شدت، جهت و فرکانس [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 253-279]
-
اعمال شناختی
تأثیر فعالیت ورزشی اجباری با شدت متوسط بر فراموشی ناشی از آلزایمر در رت های نر بالغ [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-25]
-
الگوی حرکتی
اثرات سرعت و دستکاری بازخوردهای حسی بر اجرای الگوهای درون مرحله و خارج مرحله هماهنگی دو دستی [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 377-396]
-
امواج مغزی آلفا/تتا و تتاSMR/
مقایسۀ تمرینات نوروفیدبک و تمرین بدنی بر عملکرد و یادداری مهارت پرتاب دارت [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 467-483]
-
انسجام ورزشی
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ ارزیابی تعارض در تیمهای ورزشی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 315-334]
-
انسداد
تغییر ویژگیهای سینماتیکی سرویس تنیس تحت شرایط فشار رقابتی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 99-112]
-
انسداد ناشی از فشار
تغییر ویژگیهای سینماتیکی سرویس تنیس تحت شرایط فشار رقابتی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 99-112]
-
ایران
آسیب ورزشی در ارتباط با ویژگی های شخصیتی کشتی گیران نخبۀ ایران [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 451-465]
ب
-
بازخورد
تأثیر بازخورد هنجاری بر اکتساب و یادداری مهارت هدفگیری پرتابی دانشآموزان دختر تکلیفگرا و خودگرا [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 175-191]
-
بازی بومی- محلی
تأثیر بازیهای بومی- محلی بر رشد مهارتهای حرکتی درشت کودکان کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 397-412]
-
بازیکنان فوتبال
طراحی برنامه مدیریت هیجانات وارزیابی اثر بخشی آن بر کنترل خشم و ارتقای سلامت روان در بازیکنان فوتبال [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 225-238]
-
بازیهای بومی
تأثیر بازیهای بومی بر رشد حرکتی و پرخاشگری کودکان پیشدبستانی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 593-606]
-
بازیهای بومی-محلی
تأثیر یک دوره بازیهای بومی محلی بر رشد مهارتهای دستکاری پسران شش تا هشتسالۀ مناطق محروم [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 239-251]
-
بالیدگی جنسی
تأثیر سطوح مختلف تمرین بر ویژگیهای نمو و بالیدگی جنسی دختران ورزشکار [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 547-561]
-
برتری متقاطع
اثر الگوی برتری جانبی چشم و دست بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 413-434]
-
برتری یکطرفه
اثر الگوی برتری جانبی چشم و دست بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 413-434]
-
برنامۀ مداخلاتی
اثر مداخلۀ فراهمسازی حرکتی محیط بر رشد اجتماعی نوپایان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 193-207]
-
بیمار
مقایسۀ تصویرسازی ذهنی و تمرین بدنی بر تعادل پویای بیماران اسکلروسیس چندگانه [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 27-39]
-
بینایی تضعیفشده
تأثیر سطوح متفاوت بینایی و مقدار تمرین بر دقت پرتاب دارت [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 41-58]
پ
-
پاسخ وابسته به تعداد
آثار پاسخ وابسته به تعداد جلسات تمرین در هفته بر فاکتورهای روانشناختی و حافظۀ سالمندان کمتحرک [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 683-698]
-
پایایی
بررسی اعتبار عاملی و پایایی نسخۀ فارسی سیاهۀ اضطراب حالتی رقابتی-2 (CSAI-2) در ابعاد شدت، جهت و فرکانس [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 253-279]
-
پایایی
روایی و پایایی مقیاس نیازهای روانشناختی پایه در تمرین [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 607-626]
-
پرتاب آزاد
اثر الگوی برتری جانبی چشم و دست بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 413-434]
-
پرتاب دارت
اثر کانون توجهی دستورالعمل بر یادگیری مهارت در مبتدیان بر اساس مدل مراحل یادگیری نیوول [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 485-494]
-
پرتاب دارت سبک شناختی
تأثیر دستورالعمل های مختلف کانون توجه و سبک های شناختی بر یادگیری مهارت پرتاب دارت [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 159-174]
-
پرخاشگری
تأثیر بازیهای بومی بر رشد حرکتی و پرخاشگری کودکان پیشدبستانی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 593-606]
-
پرورش اندام
مقایسۀ سلامت عمومی و نیمرخ حالات خلقی در ورزشکاران پرورشاندام با و بدون مصرف استروئیدهای آنابولیک [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 517-530]
-
پیشبین انطباقی
نقش قیود مختلف فرد، تکلیف و محیط در دقت زمانبندی پیشبین انطباقی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 645-660]
ت
-
تجارب حرکتی
تأثیر یک دوره بازیهای بومی محلی بر رشد مهارتهای دستکاری پسران شش تا هشتسالۀ مناطق محروم [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 239-251]
-
تداخل زمینهای افزایشی و کاهشی
تأثیر نوع تداخل زمینهای در یادگیری مهارتهای حرکتی دختران قبل از بلوغ [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 363-374]
-
تداخل ضمنی
تأثیر تداخل ضمنی بر تعادل ایستا و پویای افراد کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 141-158]
-
تصمیمگیری
ارتباط بین جهتگیری کنشی و حالتی با رفتار تصمیمگیری فوتبالیستهای ماهر زن [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 575-592]
-
تصویرسازی پتلپ
اثر تصویرسازی پتلپ و تمرین تعادلی بر تعادل پویای سالمندان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 79-98]
-
تصویرسازی ذهنی
مقایسۀ تصویرسازی ذهنی و تمرین بدنی بر تعادل پویای بیماران اسکلروسیس چندگانه [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 27-39]
-
تعادل
تأثیر تداخل ضمنی بر تعادل ایستا و پویای افراد کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 141-158]
-
تعادل پویا
مقایسۀ تصویرسازی ذهنی و تمرین بدنی بر تعادل پویای بیماران اسکلروسیس چندگانه [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 27-39]
-
تعادل پویا
اثر تصویرسازی پتلپ و تمرین تعادلی بر تعادل پویای سالمندان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 79-98]
-
تعارض اجتماعی
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ ارزیابی تعارض در تیمهای ورزشی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 315-334]
-
تعارض تکلیف
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ ارزیابی تعارض در تیمهای ورزشی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 315-334]
-
تعارض گروهی
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ ارزیابی تعارض در تیمهای ورزشی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 315-334]
-
تفاوتهای فردی
تکانشگری حرکتی و یادگیری مهارتهای پایۀ بسکتبال [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 495-515]
-
تکانشگری حرکتی
تکانشگری حرکتی و یادگیری مهارتهای پایۀ بسکتبال [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 495-515]
-
تکلیفگرا
تأثیر بازخورد هنجاری بر اکتساب و یادداری مهارت هدفگیری پرتابی دانشآموزان دختر تکلیفگرا و خودگرا [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 175-191]
-
تمرینات پاریاد
تأثیر تمرینات پاریاد بر رشد مهارتهای حرکتی کودکان 6 تا 8 سال مبتلا به اختلال اوتیسم با عملکرد بالا (HFA) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 531-545]
-
تمرین بدنی
مقایسۀ تصویرسازی ذهنی و تمرین بدنی بر تعادل پویای بیماران اسکلروسیس چندگانه [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 27-39]
-
تمرین بدنی مهارت دارت
مقایسۀ تمرینات نوروفیدبک و تمرین بدنی بر عملکرد و یادداری مهارت پرتاب دارت [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 467-483]
-
تمرین تصادفی
تأثیر تداخل ضمنی بر تعادل ایستا و پویای افراد کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 141-158]
-
تمرین تعادلی
اثر تصویرسازی پتلپ و تمرین تعادلی بر تعادل پویای سالمندان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 79-98]
-
تمرین ثابت
تاثیر تمرین عمومی و اختصاصی بر ظهورمهارت حرکتی ویژه در پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 335-345]
-
تمرین جسمانی
اثر تصویرسازی پتلپ و تمرین تعادلی بر تعادل پویای سالمندان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 79-98]
-
تمرین جسمانی
تأثیر تمرین حافظۀ کاری و تمرین بدنی بر چرخش ذهنی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 113-125]
-
تمرین قالبی
تأثیر تداخل ضمنی بر تعادل ایستا و پویای افراد کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 141-158]
-
تمرین متغیر
تاثیر تمرین عمومی و اختصاصی بر ظهورمهارت حرکتی ویژه در پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 335-345]
-
تمرین ورزشی
آثار پاسخ وابسته به تعداد جلسات تمرین در هفته بر فاکتورهای روانشناختی و حافظۀ سالمندان کمتحرک [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 683-698]
-
توانایی فضایی
تأثیر تمرین حافظۀ کاری و تمرین بدنی بر چرخش ذهنی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 113-125]
-
توانمندی
تعیین منابع اعتمادبهنفس ورزشی در ورزشکاران نخبۀ پرورشاندام و ارتباط آن با تصویر بدنی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 347-361]
ج
-
جهتگیری حالتی
ارتباط بین جهتگیری کنشی و حالتی با رفتار تصمیمگیری فوتبالیستهای ماهر زن [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 575-592]
-
جهتگیری کنشی
ارتباط بین جهتگیری کنشی و حالتی با رفتار تصمیمگیری فوتبالیستهای ماهر زن [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 575-592]
-
جهتگیری ورزشی
ارتباط بین جهتگیری کنشی و حالتی با رفتار تصمیمگیری فوتبالیستهای ماهر زن [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 575-592]
-
جوان
نقش قیود مختلف فرد، تکلیف و محیط در دقت زمانبندی پیشبین انطباقی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 645-660]
ح
-
حافظه
آثار پاسخ وابسته به تعداد جلسات تمرین در هفته بر فاکتورهای روانشناختی و حافظۀ سالمندان کمتحرک [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 683-698]
-
حافظۀ کاری
تأثیر تمرین حافظۀ کاری و تمرین بدنی بر چرخش ذهنی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 113-125]
-
حس عمقی
اثرات سرعت و دستکاری بازخوردهای حسی بر اجرای الگوهای درون مرحله و خارج مرحله هماهنگی دو دستی [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 377-396]
خ
-
خودپندارۀ بدنی
تعامل خودپندارۀ بدنی با تمرین به روش مربیمدار و خودتنظیم در اکتساب، یادداری و انتقال یک مهارت ورزشی در دختران سنین دانشگاهی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 699-716]
-
خودتنظیمی
تعامل خودپندارۀ بدنی با تمرین به روش مربیمدار و خودتنظیم در اکتساب، یادداری و انتقال یک مهارت ورزشی در دختران سنین دانشگاهی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 699-716]
-
خودکارامدی جسمانی
تأثیر شیوههای مختلف خودگفتاری انگیزشی،آموزشی و ترکیبی بر خودکارامدی جسمانی، اکتساب و یادگیری تکلیف پرتاب دارت [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 127-140]
-
خودگرا
تأثیر بازخورد هنجاری بر اکتساب و یادداری مهارت هدفگیری پرتابی دانشآموزان دختر تکلیفگرا و خودگرا [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 175-191]
-
خودگفتاری آموزشی
تأثیر شیوههای مختلف خودگفتاری انگیزشی،آموزشی و ترکیبی بر خودکارامدی جسمانی، اکتساب و یادگیری تکلیف پرتاب دارت [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 127-140]
-
خودگفتاری انگیزشی
تأثیر شیوههای مختلف خودگفتاری انگیزشی،آموزشی و ترکیبی بر خودکارامدی جسمانی، اکتساب و یادگیری تکلیف پرتاب دارت [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 127-140]
-
خودگفتاری انگیزشی
ویژگیهای روانسنجی و هنجاریابی نسخۀ فارسی پرسشنامۀخودگفتاری [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 661-681]
-
خودگفتاری ترکیبی
تأثیر شیوههای مختلف خودگفتاری انگیزشی،آموزشی و ترکیبی بر خودکارامدی جسمانی، اکتساب و یادگیری تکلیف پرتاب دارت [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 127-140]
-
خودگفتاری شناختی
ویژگیهای روانسنجی و هنجاریابی نسخۀ فارسی پرسشنامۀخودگفتاری [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 661-681]
-
خویشتن
تعیین منابع اعتمادبهنفس ورزشی در ورزشکاران نخبۀ پرورشاندام و ارتباط آن با تصویر بدنی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 347-361]
د
-
دانشآموز
تأثیر تمرینات پاریاد بر رشد مهارتهای حرکتی کودکان 6 تا 8 سال مبتلا به اختلال اوتیسم با عملکرد بالا (HFA) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 531-545]
-
دریافت توپ
تأثیر یک دوره بازیهای بومی محلی بر رشد مهارتهای دستکاری پسران شش تا هشتسالۀ مناطق محروم [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 239-251]
-
دریبل درجا
تأثیر یک دوره بازیهای بومی محلی بر رشد مهارتهای دستکاری پسران شش تا هشتسالۀ مناطق محروم [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 239-251]
-
دست برتری
اثر الگوی برتری جانبی چشم و دست بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 413-434]
-
دستورالعمل
اثر کانون توجهی دستورالعمل بر یادگیری مهارت در مبتدیان بر اساس مدل مراحل یادگیری نیوول [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 485-494]
-
دقت پرتاب دارت
تأثیر سطوح متفاوت بینایی و مقدار تمرین بر دقت پرتاب دارت [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 41-58]
-
دقت زمانبندی سالمند
نقش قیود مختلف فرد، تکلیف و محیط در دقت زمانبندی پیشبین انطباقی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 645-660]
ر
-
رت
تأثیر فعالیت ورزشی اجباری با شدت متوسط بر فراموشی ناشی از آلزایمر در رت های نر بالغ [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-25]
-
رشد اجتماعی
ارتباط بین رشد حرکتی و رشد اجتماعی کودکان درخودماندۀ 10-6 سال شهر مشهد [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 209-224]
-
رشد حرکتی
ارتباط بین رشد حرکتی و رشد اجتماعی کودکان درخودماندۀ 10-6 سال شهر مشهد [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 209-224]
-
رشد حرکتی
تأثیر یک دوره بازیهای بومی محلی بر رشد مهارتهای دستکاری پسران شش تا هشتسالۀ مناطق محروم [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 239-251]
-
رشد حرکتی
توزیع پراکـندگی اجـرای مهارتهای حرکتی پایه در کودکان دبسـتانی شـهر تهـران [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 281-299]
-
رشد حرکتی
تأثیر بازیهای بومی بر رشد حرکتی و پرخاشگری کودکان پیشدبستانی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 593-606]
-
رشد نوپایان
اثر مداخلۀ فراهمسازی حرکتی محیط بر رشد اجتماعی نوپایان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 193-207]
-
رفتارهای تهاجمی
طراحی برنامه مدیریت هیجانات وارزیابی اثر بخشی آن بر کنترل خشم و ارتقای سلامت روان در بازیکنان فوتبال [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 225-238]
-
رقابت
تغییر ویژگیهای سینماتیکی سرویس تنیس تحت شرایط فشار رقابتی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 99-112]
-
روانسنجی
ویژگیهای روانسنجی و هنجاریابی نسخۀ فارسی پرسشنامۀخودگفتاری [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 661-681]
-
روانسنجی
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ ارزیابی تعارض در تیمهای ورزشی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 315-334]
-
روایی
بررسی اعتبار عاملی و پایایی نسخۀ فارسی سیاهۀ اضطراب حالتی رقابتی-2 (CSAI-2) در ابعاد شدت، جهت و فرکانس [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 253-279]
-
روایی
روایی و پایایی مقیاس نیازهای روانشناختی پایه در تمرین [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 607-626]
ز
-
زانوی پرانتزی
مقایسه مهارتهای بنیادی جابجایی کودکان مبتلا به ناهنجاریهای اندام تحتانی با افراد سالم [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 301-313]
-
زانوی ضربدری
مقایسه مهارتهای بنیادی جابجایی کودکان مبتلا به ناهنجاریهای اندام تحتانی با افراد سالم [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 301-313]
س
-
سالمند
اثر تصویرسازی پتلپ و تمرین تعادلی بر تعادل پویای سالمندان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 79-98]
-
سالمندان
آثار پاسخ وابسته به تعداد جلسات تمرین در هفته بر فاکتورهای روانشناختی و حافظۀ سالمندان کمتحرک [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 683-698]
-
سرویس تنیس
تغییر ویژگیهای سینماتیکی سرویس تنیس تحت شرایط فشار رقابتی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 99-112]
-
سرویس سادۀ والیبال
تعامل خودپندارۀ بدنی با تمرین به روش مربیمدار و خودتنظیم در اکتساب، یادداری و انتقال یک مهارت ورزشی در دختران سنین دانشگاهی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 699-716]
-
سطوح تمرین
تأثیر سطوح مختلف تمرین بر ویژگیهای نمو و بالیدگی جنسی دختران ورزشکار [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 547-561]
-
سلامت روان
طراحی برنامه مدیریت هیجانات وارزیابی اثر بخشی آن بر کنترل خشم و ارتقای سلامت روان در بازیکنان فوتبال [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 225-238]
-
سلامت عمومی
مقایسۀ سلامت عمومی و نیمرخ حالات خلقی در ورزشکاران پرورشاندام با و بدون مصرف استروئیدهای آنابولیک [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 517-530]
-
سیاهۀ اضطراب حالتی رقابتی-2
بررسی اعتبار عاملی و پایایی نسخۀ فارسی سیاهۀ اضطراب حالتی رقابتی-2 (CSAI-2) در ابعاد شدت، جهت و فرکانس [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 253-279]
-
سینماتوگرافی
تغییر ویژگیهای سینماتیکی سرویس تنیس تحت شرایط فشار رقابتی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 99-112]
ش
-
شایستگی
تعیین منابع اعتمادبهنفس ورزشی در ورزشکاران نخبۀ پرورشاندام و ارتباط آن با تصویر بدنی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 347-361]
-
شایستگی
روایی و پایایی مقیاس نیازهای روانشناختی پایه در تمرین [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 607-626]
-
شایستگی ادراکشده
تأثیر بازخورد هنجاری بر اکتساب و یادداری مهارت هدفگیری پرتابی دانشآموزان دختر تکلیفگرا و خودگرا [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 175-191]
-
شخصیت
تعیین منابع اعتمادبهنفس ورزشی در ورزشکاران نخبۀ پرورشاندام و ارتباط آن با تصویر بدنی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 347-361]
-
شناخت
تأثیر تمرین حافظۀ کاری و تمرین بدنی بر چرخش ذهنی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 113-125]
-
شوت بسکتبال
تاثیر تمرین عمومی و اختصاصی بر ظهورمهارت حرکتی ویژه در پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 335-345]
-
شوت چیپ
اثر کانون توجهی دستورالعمل بر یادگیری مهارت در مبتدیان بر اساس مدل مراحل یادگیری نیوول [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 485-494]
ص
-
صفات انگیزشی
مقایسۀ صفات انگیزشی ورزشکاران ماهر و مبتدی ورزشهای انفرادی و تیمی در چند رشتۀ ورزشی منتخب [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 563-574]
ف
-
فاز نسبی
اثرات سرعت و دستکاری بازخوردهای حسی بر اجرای الگوهای درون مرحله و خارج مرحله هماهنگی دو دستی [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 377-396]
-
فاکتورهای روانشناختی
آثار پاسخ وابسته به تعداد جلسات تمرین در هفته بر فاکتورهای روانشناختی و حافظۀ سالمندان کمتحرک [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 683-698]
-
فراهمسازی محیط
اثر مداخلۀ فراهمسازی حرکتی محیط بر رشد اجتماعی نوپایان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 193-207]
-
فرضیۀ اختصاصی تمرین
تأثیر سطوح متفاوت بینایی و مقدار تمرین بر دقت پرتاب دارت [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 41-58]
-
فعالیت رایج
تأثیر بازیهای بومی بر رشد حرکتی و پرخاشگری کودکان پیشدبستانی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 593-606]
-
فوتبال
رابطه بین کمال گرایی مثبت و کمال گرایی منفی با اضطراب حالتی رقابتی بازیکنان فوتبال غیرحرفه ای [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 435-449]
-
فوتبال
ارتباط بین جهتگیری کنشی و حالتی با رفتار تصمیمگیری فوتبالیستهای ماهر زن [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 575-592]
ق
-
قبل از بلوغ
تأثیر نوع تداخل زمینهای در یادگیری مهارتهای حرکتی دختران قبل از بلوغ [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 363-374]
ک
-
کانون توجه
تأثیر دستورالعمل های مختلف کانون توجه و سبک های شناختی بر یادگیری مهارت پرتاب دارت [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 159-174]
-
کانون توجه
اثر کانون توجهی دستورالعمل بر یادگیری مهارت در مبتدیان بر اساس مدل مراحل یادگیری نیوول [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 485-494]
-
کشتی گیران نخبه
آسیب ورزشی در ارتباط با ویژگی های شخصیتی کشتی گیران نخبۀ ایران [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 451-465]
-
کف پای صاف
مقایسه مهارتهای بنیادی جابجایی کودکان مبتلا به ناهنجاریهای اندام تحتانی با افراد سالم [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 301-313]
-
کمالگرایی مثبت
رابطه بین کمال گرایی مثبت و کمال گرایی منفی با اضطراب حالتی رقابتی بازیکنان فوتبال غیرحرفه ای [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 435-449]
-
کمالگرایی منفی
رابطه بین کمال گرایی مثبت و کمال گرایی منفی با اضطراب حالتی رقابتی بازیکنان فوتبال غیرحرفه ای [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 435-449]
-
کمتوان ذهنی
تأثیر تداخل ضمنی بر تعادل ایستا و پویای افراد کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 141-158]
-
کمتوان ذهنی
تأثیر بازیهای بومی- محلی بر رشد مهارتهای حرکتی درشت کودکان کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 397-412]
-
کنترل حرکتی
اثرات سرعت و دستکاری بازخوردهای حسی بر اجرای الگوهای درون مرحله و خارج مرحله هماهنگی دو دستی [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 377-396]
-
کنترل خشم
طراحی برنامه مدیریت هیجانات وارزیابی اثر بخشی آن بر کنترل خشم و ارتقای سلامت روان در بازیکنان فوتبال [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 225-238]
-
کودکان
تأثیر بازیهای بومی- محلی بر رشد مهارتهای حرکتی درشت کودکان کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 397-412]
-
کودکان پیشدبستانی
تأثیر بازیهای بومی بر رشد حرکتی و پرخاشگری کودکان پیشدبستانی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 593-606]
-
کودک درخودمانده
ارتباط بین رشد حرکتی و رشد اجتماعی کودکان درخودماندۀ 10-6 سال شهر مشهد [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 209-224]
ل
-
لرزش تاندون
اثرات سرعت و دستکاری بازخوردهای حسی بر اجرای الگوهای درون مرحله و خارج مرحله هماهنگی دو دستی [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 377-396]
م
-
محیط باز و بسته
اثر سبکهای شناختی بر یادگیری یک تکلیف هدفگیری در محیط باز و بسته بر مبنای منطق فازی و کلاسیک [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 59-77]
-
مدل اعتمادبهنفس ورزشی ویلی
تعیین منابع اعتمادبهنفس ورزشی در ورزشکاران نخبۀ پرورشاندام و ارتباط آن با تصویر بدنی [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 347-361]
-
مدل یادگیری نیوول
اثر کانون توجهی دستورالعمل بر یادگیری مهارت در مبتدیان بر اساس مدل مراحل یادگیری نیوول [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 485-494]
-
مدیریت هیجانی
طراحی برنامه مدیریت هیجانات وارزیابی اثر بخشی آن بر کنترل خشم و ارتقای سلامت روان در بازیکنان فوتبال [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 225-238]
-
مردان
آسیب ورزشی در ارتباط با ویژگی های شخصیتی کشتی گیران نخبۀ ایران [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 451-465]
-
مردان و زنان ورزشکار
ویژگیهای روانسنجی و هنجاریابی نسخۀ فارسی پرسشنامۀخودگفتاری [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 661-681]
-
مستقل از زمینه
اثر سبکهای شناختی بر یادگیری یک تکلیف هدفگیری در محیط باز و بسته بر مبنای منطق فازی و کلاسیک [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 59-77]
-
مصرق کننده
مقایسۀ سلامت عمومی و نیمرخ حالات خلقی در ورزشکاران پرورشاندام با و بدون مصرف استروئیدهای آنابولیک [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 517-530]
-
مقدار تمرین
تأثیر سطوح متفاوت بینایی و مقدار تمرین بر دقت پرتاب دارت [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 41-58]
-
منابع اطلاعات آوران
تأثیر سطوح متفاوت بینایی و مقدار تمرین بر دقت پرتاب دارت [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 41-58]
-
منطق فازی
اثر سبکهای شناختی بر یادگیری یک تکلیف هدفگیری در محیط باز و بسته بر مبنای منطق فازی و کلاسیک [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 59-77]
-
منطق کلاسیک
اثر سبکهای شناختی بر یادگیری یک تکلیف هدفگیری در محیط باز و بسته بر مبنای منطق فازی و کلاسیک [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 59-77]
-
مهارت بسکتبال
تکانشگری حرکتی و یادگیری مهارتهای پایۀ بسکتبال [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 495-515]
-
مهارت بنیادی جابجایی
مقایسه مهارتهای بنیادی جابجایی کودکان مبتلا به ناهنجاریهای اندام تحتانی با افراد سالم [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 301-313]
-
مهارتهای اجتماعی
اثر مداخلۀ فراهمسازی حرکتی محیط بر رشد اجتماعی نوپایان [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 193-207]
-
مهارتهای ادراکی- حرکتی
نقش قیود مختلف فرد، تکلیف و محیط در دقت زمانبندی پیشبین انطباقی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 645-660]
-
مهارتهای حرکتی
توزیع پراکـندگی اجـرای مهارتهای حرکتی پایه در کودکان دبسـتانی شـهر تهـران [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 281-299]
-
مهارتهای حرکتی
تأثیر تمرینات پاریاد بر رشد مهارتهای حرکتی کودکان 6 تا 8 سال مبتلا به اختلال اوتیسم با عملکرد بالا (HFA) [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 531-545]
-
مهارتهای حرکتی درشت
تأثیر بازیهای بومی- محلی بر رشد مهارتهای حرکتی درشت کودکان کمتوان ذهنی [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 397-412]
-
مهارتهای درشت
توزیع پراکـندگی اجـرای مهارتهای حرکتی پایه در کودکان دبسـتانی شـهر تهـران [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 281-299]
-
مهارتهای ورزشی
تکانشگری حرکتی و یادگیری مهارتهای پایۀ بسکتبال [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 495-515]
-
مهارت ویژه
تاثیر تمرین عمومی و اختصاصی بر ظهورمهارت حرکتی ویژه در پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 335-345]
ن
-
نمو
تأثیر سطوح مختلف تمرین بر ویژگیهای نمو و بالیدگی جنسی دختران ورزشکار [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 547-561]
-
نوجوان
تأثیر سطوح مختلف تمرین بر ویژگیهای نمو و بالیدگی جنسی دختران ورزشکار [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 547-561]
-
نوجوان
نقش قیود مختلف فرد، تکلیف و محیط در دقت زمانبندی پیشبین انطباقی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 645-660]
-
نوروفیدبک
مقایسۀ تمرینات نوروفیدبک و تمرین بدنی بر عملکرد و یادداری مهارت پرتاب دارت [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 467-483]
-
نیمرخ حالاتی خلقی
مقایسۀ سلامت عمومی و نیمرخ حالات خلقی در ورزشکاران پرورشاندام با و بدون مصرف استروئیدهای آنابولیک [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 517-530]
و
-
وابسته به زمینه
اثر سبکهای شناختی بر یادگیری یک تکلیف هدفگیری در محیط باز و بسته بر مبنای منطق فازی و کلاسیک [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 59-77]
-
ورزش اجباری
تأثیر فعالیت ورزشی اجباری با شدت متوسط بر فراموشی ناشی از آلزایمر در رت های نر بالغ [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-25]
-
ورزشکار
تأثیر سطوح مختلف تمرین بر ویژگیهای نمو و بالیدگی جنسی دختران ورزشکار [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 547-561]
-
ورزشکاران
بررسی اعتبار عاملی و پایایی نسخۀ فارسی سیاهۀ اضطراب حالتی رقابتی-2 (CSAI-2) در ابعاد شدت، جهت و فرکانس [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 253-279]
-
ورزشکاران ماهر
مقایسۀ صفات انگیزشی ورزشکاران ماهر و مبتدی ورزشهای انفرادی و تیمی در چند رشتۀ ورزشی منتخب [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 563-574]
-
ورزشکاران مبتدی
مقایسۀ صفات انگیزشی ورزشکاران ماهر و مبتدی ورزشهای انفرادی و تیمی در چند رشتۀ ورزشی منتخب [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 563-574]
-
ورزشهای تیمی و انفرادی
مقایسۀ صفات انگیزشی ورزشکاران ماهر و مبتدی ورزشهای انفرادی و تیمی در چند رشتۀ ورزشی منتخب [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 563-574]
-
ویژگی های شخصیتی
آسیب ورزشی در ارتباط با ویژگی های شخصیتی کشتی گیران نخبۀ ایران [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 451-465]
ه
-
هنجاری
تأثیر بازخورد هنجاری بر اکتساب و یادداری مهارت هدفگیری پرتابی دانشآموزان دختر تکلیفگرا و خودگرا [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 175-191]
ی
-
یادگیری
تأثیر شیوههای مختلف خودگفتاری انگیزشی،آموزشی و ترکیبی بر خودکارامدی جسمانی، اکتساب و یادگیری تکلیف پرتاب دارت [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 127-140]
-
یادگیری
تأثیر دستورالعمل های مختلف کانون توجه و سبک های شناختی بر یادگیری مهارت پرتاب دارت [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 159-174]
-
یادگیری
اثر الگوی برتری جانبی چشم و دست بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 413-434]
-
یادگیری حرکتی
تأثیر نوع تداخل زمینهای در یادگیری مهارتهای حرکتی دختران قبل از بلوغ [دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 363-374]
-
یادگیری حرکتی
تعامل خودپندارۀ بدنی با تمرین به روش مربیمدار و خودتنظیم در اکتساب، یادداری و انتقال یک مهارت ورزشی در دختران سنین دانشگاهی [دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 699-716]
-
یادگیری فضایی
تأثیر فعالیت ورزشی اجباری با شدت متوسط بر فراموشی ناشی از آلزایمر در رت های نر بالغ [دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 1-25]